چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر یک برابر ترکیه شکست خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کلید واژه‌های چون نرخ بهره، نرخ دلار، نرخ خوراک تنها برای وعده‌های به اصلاح سرخرمنی است که کاندیدها در این روزها باز در حال دامن زدن به آن هستند و بازار در این گرمای تابستان در حال ذوب شدن!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبران کشورهای آمریکا و تروئیکای اروپا (آلمان، فرانسه و انگلیس) در بیانیه‌ای مشترک حمایت خود را از طرح جدید برای آتش‌بس غزه که مدتی قبل از سوی آمریکا اعلام شد، اعلام کردند.

وب‌گاه ورزش سه

ساعاتی پیش خبری از کار کردن تونی کروس در آکادمی رئال مادرید منتشر شد اما منابع نزدیک به باشگاه آن را رد کردند.

وب‌گاه ورزش سه

فلورین ویرتز به حواشی مربوط به مقایسه‌اش با جمال موسیالا واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

نظرسنجی بیلد نشان می‌دهد فوتبالدوستان آلمانی با اختلاف زیاد مارک آندره تراشتگن را به عنوان دروازه‌بان اول مانشافت به مانوئل نویر ترجیح می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدراعظم آلمان با گفتن این که هنوز با صلح در جنگ اوکراین فاصله زیادی وجود دارد، اذعان کرد، کنفرانس صلح اوکراین که در سوئیس برگزار خواهد شد، راهی برای رسیدن به صلح را دنبال نمی‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان و تیم ملی آلمان در آستانه یورو با یک تصمیم بسیار دشوار روبرو است: چه کسی باید دروازه‌بان فیکس مانشافت باشد؟

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، تأیید کرد که کای هاورتز مهاجم اصلی این تیم در یورو 2024 خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس اعلام کرد که پس از بازنشستگی در آکادمی رئال مادرید مشغول به کار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه تلویزیونی یورو نیوز، انگلیس، فرانسه و آلمان (تروئیکای اروپایی طرف ایران در توافق سال 2015) با ارسال نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد از برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای تهران ابراز نگرانی کردند! بر اساس اعلام این رسانه، 3 کشور اروپایی مذکور بدون اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته‌ای سال 2015 همراه با نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت...

وب‌گاه الف

کارشناسان علوم سیاسی و روابط بین‌الملل اقدام تروئیکای اروپایی درتصویب قطعنامه علیه ایران را اعمال فشار بر ایران و عملیات روانی برای ایجاد تنش پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایران و اثرگذاری بر گفتمان کاندیداها می‌دانند. این اقدامات هیچ اثری بر اقتصاد کشور و بازار ارز نداشته و نخواهد داشت؛ چرا که تنها یک عملیات روانی از سوی غرب برای رسیدن به مقاصد سیاسی است.

وب‌گاه ورزش سه

یک بازار نقل و انتقالات داغ و شلوغ در پیش است. در اروپا حالا که تکلیف شاه‌مهره بازار، کیلیان امباپه، مشخص شده چند بمب دیگر در آستانه انفجار هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تروئیکای اروپایی طرف ایران در توافق سال 2015، با ادعای نگرانی از برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای تهران نامه‌ای را به شورای به امنیت سازمان ملل ارسال کردند!

وب‌گاه ورزش سه

با حذف الکساندر نوبل از لیست تیم ملی آلمان برای یورو 2024، فهرست نهایی بازیکنان این کشور مشخص شد.

وب‌گاه ورزش سه

آندری شوچنکو، اسطوره تیم ملی اوکراین و میلان، در مورد فوتبال اوکراین در 12 ماه گذشته، جستجوی میلان برای مهاجم جدید و احتمال حضور روملو لوکاکو در ناپولی صحبت کرد.