جمعه 30 شهریور 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس گزارش سالانه شورای جهانی سفر و گردشگری، یک دلار آمریکا از هر 10 دلار آمریکا که در سال 2024 در سطح جهان خرج می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون فوتبال آلمان قصد دارد مراسم ویژه‌ای برای تمجید از مانوئل نویر، توماس مولر، تونی کروس و ایلکای گوندوگان برگزار کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌ها نشان می‌دهد درخواست پناهندگی خانواده بیماران SMA به‌دلیل کمبود دارو به کشورهای اتریش، آلمان، هلند و انگلستان افزایش چشمگیری دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد درخواست پناهندگی خانواده بیماران SMA به‌دلیل کمبود دارو به کشورهای اتریش، آلمان، هلند و انگلستان افزایش چشمگیری دارد. پدر 9 خردادماه، برای آخرین‌بار پلک‌های بسته کودک رنگ پریده‌اش را نوازش کرد. امیررضای پنج‌سال‌ونیمه‌اش در نبود...

وب‌گاه فرارو

خانواده بیماران مبتلا به اس‌ام‌ای در حال مهاجرت‌اند. آن‌ها خانه و زندگیشان را می‌فروشند و به دلال‌ها و وکلای مهاجرتی پول می‌دهند و به کشور‌هایی مثل آلمان، اتریش، هلند، انگلستان و چند کشور اروپایی دیگر مهاجرت می‌کنند. البته مهاجرت که نه، آن‌ها پناهنده می‌شوند و این آغاز مسیر سخت و پیچیده زندگی آن‌هاست: «کاش زودتر از ایران خارج شده بودم.»

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس فوتبال با بیان این که بازیکنان شاغل در خارج از کشور در حد نام خود برای تیم ملی ایران بازی نمی کنند، گفت: امارات در سال های اخیر پیشرفت خوبی داشته است و بازی مقابل این تیم سخت است.

وب‌گاه ورزش سه

کریستف کرامر، هافبک دفاعی سابق تیم ملی آلمان احتمال حضورش در عربستان را رد کرد.

خبرگزاری مهر

کارشناس فوتبال با بیان این که بازیکنان شاغل در خارج از کشور در حد نام خود برای تیم ملی ایران بازی نمی کنند، گفت: امارات در سال های اخیر پیشرفت خوبی داشته است و بازی مقابل این تیم سخت است.

وب‌گاه ورزش سه

حساب رسمی باشگاه بارسلونا با انتشار پستی در توئیتر از زحمات پائولینیو در این تیم قدردانی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌پلیس آلمان، بدون اعلام هویت این مرد جوان، اعلام کرد که او یک پناهنده ایرانی است. پلیس آلمان، بدون اعلام هویت این مرد جوان، اعلام کرد که او یک پناهنده ایرانی است. به گزارش عرشه آنلاین، شنبه شب، 17 شهریور، با گزارش شهروندان مبنی بر شنیده شدن صدای داد و فریاد از یک کارخانه متروکه در ایزرلون آلمان، پلیس یک قربانی 30 ساله را از محل نجات داد. این جوان به دلیل جراحات ناشی از تجاوز گروهی به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال ادعای رسانه آمریکایی وال‌استریت ژورنال مبنی بر اینکه ایران موشک های بالستیک کوتاه‌برد خود را در اختیار روسیه قرار می‌دهد، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای بحران اوکراین تاکنون هیچ‌گاه بخشی از این نزاع و درگیری نظامی و ادامه آن نبوده و همواره از راهکار سیاسی و گفت وگوهای دوجانبه برای پایان دادن به این بحران حمایت کرده است.

وب‌گاه فرارو

ناظر عالی شرکت‌های توزیع برق گفت: مقایسه میزان برق مصرفی در بخش خانگی ایران با سایر کشور‌ها به دلیل تفاوت منبع تامین انرژی خانگی در کشور‌های مختلف، مقایسه درستی نیست.

وب‌گاه ورزش سه

ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است قهرمانی در بوندسلیگا دشوارتر از گذشته. شده و تیمش برای رسیدن به این عنوان کار بسیار سختی دارد.

وب‌گاه ورزش سه

مارک آندره تراشتگن معتقد است با توجه به تفاوت سبک بازی او و مانوئل نویر، نباید با دروازه بان افسانه‌ای تیم ملی آلمان مقایسه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه دنیای اقتصاد در هفدهم شهریور ماه 1384 طی گزارشی خبر داد که چینی‌ها بین اقتصادگردانان اروپا تفرقه انداختند و اروپا در برابر 75 میلیون دست لباس چینی قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان طی مصاحبه‌ای تلویزیونی خواستار برقراری مجدد مذاکرات صلح اوکراین شد.