چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه بایرن مونیخ با جاناتان تاه، مدافع بایرلورکوزن، به توافق شفاهی دست یافته است.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از اینکه جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، شب شنبه جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر برد، تونی کروس پیامی با چاشنی طنز برای او فرستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به مطرح شدن موضوع تنظیم پیش‌نویس قطعنامه‌ای علیه ایران از سوی دیپلمات‌های اروپایی شورای حکام در برخی گزارش‌های رسانه‌ای، اولیانوف در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ممکن است قطعنامه‌ای ضد ایرانی ارائه شود. امیدواریم که این اتفاق نیفتد. چنین قطعنامه‌ای، به خودی خود، نمی‌تواند دربر دارنده نتایج مثبتی باشد اما می‌تواند به طور جدی شرایط را بدتر کند. با توجه به مطرح شدن موضوع تنظیم...

وب‌گاه تابناک

من اتفاقاتی که در اروپا و آمریکا بابت مهاجرین افتاده، این روزها می‌بینم بیشتر می‌ترسم؛ همینی که چند روز پیش چاقوکشی کرد 15 سال آلمان بوده و فرهنگش یکی نشده،

وب‌گاه ورزش سه

یان زومر، دروازه‌بان اینتر، می‌گوید از حضور در این باشگاه ایتالیایی رضایت دارد و هیچگونه فشاری را احساس نکرده است.

وب‌گاه ورزش سه

ملی‌پوشان المپیکی تیراندازی ایران در مسابقات جام جهانی مونیخ در تفنگ بادی زنان به فینال نرسیدند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان ایران در تفنگ بادی 10 متر رقابت‌های خود در جام جهانی تیراندازی را برگزار کردند.

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید از نظرسنجی انجام شده برای حضور بیشتر بازیکنان سفیدپوست در تیم ملی، شوکه شده است.

وب‌گاه ورزش سه

بوکسور وزن 51 کیلوگرم از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند تا بوکس ایران شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه نمایش در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) فیلم‌های «از کرخه تا راین» و «آن سفر کرده» را به روی آنتن می‌برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک مرکزی اروپا احتمالا در روز پنجشنبه نرخ بهره را کاهش خواهد داد. اقدامی که برخی معتقدند منجر به افزایش تورم و ضعیف شدن یورو خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

هری کین که مشکل او از ناحیه کمر انگلیس را به شدت نگران کرده بود امروز سرحال و قبراق تمرین کرد تا نگرانی‌ها کاملا برطرف شود.

وب‌گاه الف

مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 230 خبرنگار خارجی مقیم و غیرمقیم از 23 کشور جهان از نزدیک برنامه‌ها و مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و شهیدان خدمت را پوشش خبری دادند، برای بیش از 70 خبرنگار خارجی روادید صادر کردیم.

وب‌گاه الف

شبکه نمایش در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) فیلم‌های «از کرخه تا راین» و «آن سفر کرده» را به روی آنتن می‌برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه جمهوری اسلامی خبر داد که یک دیپلمات طالبان، عکاس ایرانی را به داخل کنسولگری افغانستان در مشهد کشانده و او را در آنجا شکنجه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تازه‌ترین نظرسنجی «مجمع جهانی اقتصاد» از اقتصاددانان ارشد نشان می‌دهد که چشم انداز آنها از اقتصاد جهانی بهبود قابل توجهی داشته است. بااین حال، نااطمینانی و نوسانات همچنان باقی هستند.