چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه خبر آنلاین

قهرمان بوندس‌لیگا برای فروش مهاجم ایرانی‌اش حاضر به کاهش قیمت فروش او شده است.

خبرگزاری تسنیم

هفته دوم لیگ ملت‌های واالیبال 2024 با 32 دیدار در دو شهر کوکورائه ژاپن و اوتاوا در کانادا پیگیری خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

هفته دوم لیگ ملت‌ها 2024 با 32 دیدار در دو شهر کوکورائه ژاپن و اوتاوا در کانادا پیگیری خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

دکتر محمدجواد ظریف گفت: در دولت آقای احمدی‌نژاد هم با پایمردی دکتر صالحی و با اجازه رهبری مذاکرات با عمان شروع شد و ما متوجه ضرر این قطعنامه‌ها شده بودیم؛ اگرچه آقای جلیلی همان موقع مخالف مذاکرات عمان بود. محمدجواد ظریف وزیر خارجه پیشین و دانشیار نظام امنیت جهانی دانشکده مطالعات شب گذشته (جمعه 11 خردادماه) در کلاب‌هاوس گفتارها به بهانه انتشار کتاب پایاب شکیبایی حضور یافت. در ادامه بخش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

این اقدام ناشایست طالبان به عنوان گروهی که هنوز ازسوی جامعه جهانی وازجمله درایران به رسمیت شناخته نشده‌اند، مصداق بی‌حرمتی به کشور ایران است. روزنامه اطلاعات نوشت برخی از رسانه‌ها و افراد مطلع اعلام کردند که هیاتی از جانب طالبان با در دست داشتن نامه مولوی امیرخان متقی، سرپرست وزارت خارجه طالبان برخلاف آداب دیپلماتیک بدون موافقت کشور میزبان نسبت به تحویل‌گیری کنسولگری افغانستان در مشهد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

هفته دوم لیگ ملت‌ها 2024 با 32 دیدار در دو شهر کوکورائه ژاپن و اوتاوا در کانادا پیگیری خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

قهرمان بوندس‌لیگا برای فروش مهاجم ایرانی‌اش حاضر به کاهش قیمت فروش او شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس لبنانی معتقد است آنچه امروز در مقابله با رژیم صهیونیستی که در لبه پرتگاه قرار دارد دیده می‌شود، به لطف دیپلماسی رئیس‌جمهور ایران و وزیر خارجه شهید او است.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان بوندس‌لیگا برای فروش مهاجم ایرانی‌اش حاضر به کاهش قیمت فروش او شده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو - زینب مختاری؛ چند روزی از حالش بی خبر بودم. طبق عادت همیشگی شماره را که گرفتم، بوق خورد و قطع کرد. یادم افتاد دوشنبه است وشیفت بیمارستان مشغولش کرده. او پزشک خانمی در یکی از بیمارستان‌های دولتی است و در کارش بسیار حاذق. همسرش هم رییس بیمارستان است. رفاقت قدیمی خانوادگی ما باعث شده مثل دخترش باشم. شروع به صحبت که کردیم بعد از مقدمه چینی گفت: ویزایشان آمده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سناتور آمریکایی تأکید کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی یک جنایتکار جنگی است و نباید به آمریکا دعوت شود و در کنگره این کشور سخنرانی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه با ابراز نگرانی بیانیه ای صادر کردند و گفتند که نتانیاهو مجدداً می خواهد طرح جدید ارائه شده برای آتش بس و مبادله اسرا را با شکست مواجه کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد:«سامانه پدافند هوایی همچنین 14 فروند موشک چندپرتابه هیمارس آمریکایی و سه فروند از بمب های هدایت شونده همر ساخت فرانسه طی روز گذشته از سوی اوکراین پرتاب شدند، ساقط کرد.