چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس لبنانی معتقد است آنچه امروز در مقابله با رژیم صهیونیستی که در لبه پرتگاه قرار دارد دیده می‌شود، به لطف دیپلماسی رئیس‌جمهور ایران و وزیر خارجه شهید او است.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان بوندس‌لیگا برای فروش مهاجم ایرانی‌اش حاضر به کاهش قیمت فروش او شده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو - زینب مختاری؛ چند روزی از حالش بی خبر بودم. طبق عادت همیشگی شماره را که گرفتم، بوق خورد و قطع کرد. یادم افتاد دوشنبه است وشیفت بیمارستان مشغولش کرده. او پزشک خانمی در یکی از بیمارستان‌های دولتی است و در کارش بسیار حاذق. همسرش هم رییس بیمارستان است. رفاقت قدیمی خانوادگی ما باعث شده مثل دخترش باشم. شروع به صحبت که کردیم بعد از مقدمه چینی گفت: ویزایشان آمده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سناتور آمریکایی تأکید کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی یک جنایتکار جنگی است و نباید به آمریکا دعوت شود و در کنگره این کشور سخنرانی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه با ابراز نگرانی بیانیه ای صادر کردند و گفتند که نتانیاهو مجدداً می خواهد طرح جدید ارائه شده برای آتش بس و مبادله اسرا را با شکست مواجه کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد:«سامانه پدافند هوایی همچنین 14 فروند موشک چندپرتابه هیمارس آمریکایی و سه فروند از بمب های هدایت شونده همر ساخت فرانسه طی روز گذشته از سوی اوکراین پرتاب شدند، ساقط کرد.

وب‌گاه ورزش سه

لوکا مودریچ با امضای قرارداد یک ساله جدید، به روند فوق العاده خود در رئال مادرید ادامه خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطالعات نشان می دهد که خطر سکته مغزی در شب‌های گرم، به ویژه در میان زنان مسن، 7 درصد بیشتر است.

وب‌گاه ورزش سه

کای هاورتز در مصاحبه‌ای جالب، رویای خود را برای تبدیل شدن به یک "دانشجو در شهری باحال" فاش کرد، رویایی که با زندگی پرفشار لیگ برتر و شب‌های اروپایی فاصله زیادی دارد.

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، از این که با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از این تیم خداحافظی کرده بسیار خوشحال است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند نتیجه مصاف شاگردانش با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا را با توجه به عملکرد آنها چندان منصفانه نمی‌داند.

وب‌گاه ورزش سه

کارلو آنچلوتی با پنجمین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی، تاریخ‌سازی‌اش را ادامه می‌دهد. او بعد از دو قهرمانی با میلان، برای سومین بار این جام را با رئال مادرید بالای سر برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

صف‌بندی جهانیان به دو دسته مدافع و مخالف اسرائیل، در اصل آخرین لشگرکشی تاریخی می‌تواند باشد که ان‌شاءالله به ختم صهیونیزم خواهد انجامید.