چهارشنبه 4 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه جمهوری اسلامی خبر داد که یک دیپلمات طالبان، عکاس ایرانی را به داخل کنسولگری افغانستان در مشهد کشانده و او را در آنجا شکنجه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تازه‌ترین نظرسنجی «مجمع جهانی اقتصاد» از اقتصاددانان ارشد نشان می‌دهد که چشم انداز آنها از اقتصاد جهانی بهبود قابل توجهی داشته است. بااین حال، نااطمینانی و نوسانات همچنان باقی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال 2024 با 32 دیدار در دو شهر کوکورائه ژاپن و اوتاوا در کانادا پیگیری خواهد شد. هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال 2024 از 15 خرداد در شهر‌های کوکورائه ژاپن (گروه سوم) و اوتاوا کانادا (گروه چهارم) آغاز می‌شود و با 32 مسابقه در مدت 6 روز تا 20 خرداد پیگیری خواهد شد. تیم‌های ژاپن، ایران، برزیل، ترکیه، لهستان، بلغارستان،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری از آزادی و انتقال 3 ایرانی محبوس در زندان‌های قطر به کشورمان خبر داد.

وب‌گاه تابناک

پرویزی نماینده وزن 51 کیلوگرم ایران که پیش از این نمایندگان آلمان و سریلانکا را شکست داده بود، در مقابل داوید پنیا از ساحل عاج شکست خورد و فرصت حضور در المپیک 2024 پاریس را از دست داد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان کشورمان در تفنگ بادی 10 متر رقابت خود را برگزار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اعلام کرد: تا راه امام خمینی (ره) ادامه دارد و خدمت به محرومین و میل به شهادت نصب العین مسئولان نظام است، این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان نخواهد افتاد.

وب‌گاه فرارو

هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال جهان برای تیم ملی ایران از روز سه‌شنبه استارت می‌خورد که در حساس‌ترین بازی روز، ایران باید در ژاپن به مصاف کشور میزبان برود و رقابت سختی را تجربه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت اپل کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود در سال جاری (WWDC 2024) را به زودی برگزار خواهد کرد و علاقه‌مندان به دنیای فناوری و به خصوص علاقه‌مندان به شرکت اپل و نوآوری‌هایش مشتاقانه در انتظارند تا این شرکت به صورت رسمی از ویژگی‌های جدید در iOS 18 و ادغام آن با هوش مصنوعی و موارد دیگر رونمایی کند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف ژاپن می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت 14 و 15 خرداد بیانیه صادر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، به بازیکنان این تیم هشدار داده است که خبرهای رختکن به هیچ وجه نباید به بیرون درز کند.

خبرگزاری تسنیم

با حذف مهدی پرویزی آخرین شانس بوکس ایران برای حضور در المپیک 2024 پاریس نیز از دست رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌کاربر علیرضا شیرازی در رشته‌توئیتی در مورد افزایش عجیب افغان‌ها در تهران نوشت: یک سری به محله‌های جنوبی تهران بزنید. بافت شهر و محلات دارد عوض می‌شود! کاربر علیرضا شیرازی در رشته‌توئیتی در مورد افزایش عجیب افغان‌ها در تهران نوشت: یک سری به محله‌های جنوبی تهران بزنید. بافت شهر و محلات دارد عوض می‌شود! حضور و سکونت افغان‌ها به حدی است که نمی‌شود نادیده گرفت و گاهی جمعیت غالب است. حضور...