جمعه 30 شهریور 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

کمبود ویتامین B 5 را می‌توان با علائمی مانند احساس بی حسی یا سوزش در دست‌ها و پاها، اسپاسم عضلانی، تحریک پذیری، بی خوابی، مشکلات خواب، درد معده، سردرد، تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها و خستگی مفرط نشان داد.

وب‌گاه الف

ناظر عالی شرکت‌های توزیع برق با بیان اینکه شدت مصرف انرژی در ایران برخلاف جامعه جهانی رو به افزایش است، گفت: مقایسه میزان برق مصرفی در بخش خانگی ایران با سایر کشورها به دلیل تفاوت منبع تأمین انرژی خانگی در کشورهای مختلف اساساً مقایسه صحیحی نیست.

خبرگزاری تسنیم

جلوه‌های پنهان تاریخ کوهدشت با کشف آتشکده دوره ساسانی از زیر هزاران خروار خاک نمایان شده‌است تا اسرار دوران باستان را پرده‌در کند.

وب‌گاه ورزش سه

قهرمان سه دوره پارالمپیک از ایران نتوانست برای ورود به کمیسیون ورزشکاران رأی بیاورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناظر عالی شرکت‌های توزیع برق با بیان اینکه شدت مصرف انرژی در ایران برخلاف جامعه جهانی رو به افزایش است، گفت: مقایسه میزان برق مصرفی در بخش خانگی ایران با سایر کشورها به دلیل تفاوت منبع تأمین انرژی خانگی در کشورهای مختلف اساساً مقایسه صحیحی نیست.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به پیروزی تیمش مقابل مجارستان واکنش نشان داد و از ستاره‌های تیمش هم تمجید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC) شش ورزشکار که در جریان بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس برای کمیسیون ورزشکاران انتخاب شدند را معرفی کرد. در این انتخابات حدود 1821 ورزشکار رای دادند و 25 نامزد از 12 رشته ورزشی در چهار قاره با هم رقابت کردند. شش ورزشکار منتخب در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد. لنین کونا از پرتغال در پارا دوومیدانی، مارتینا کایرونی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌های آمریکایی از پایان هفته گذشته مدعی ارسال موشک‌های بالستیک ایرانی به مقصد روسیه شدند. خبری که با تکذیب نمایندگی ایران در سازمان ملل روبه‌رو شد. ادعای خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آمریکایی درباره ورود موشک‌های بالستیک ایران به روسیه، موج تازه‌ای از اتهامات علیه ایران را ایجاد کرده است. رسانه‌های آمریکایی از پایان هفته گذشته مدعی ارسال موشک‌های بالستیک ایرانی به مقصد روسیه شدند....

خبرگزاری مهر

چهارصد و شصتمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی «خط حزب‌الله» منتشر شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «گذشته یک توهم» مستندی است که به گواهی تاریخ رخ داده و شخصیت‌های متعددی که نظریات آنها بر سرنوشت نسل‌های متعددی اثر گذاشته در آن مرور می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

در حال حاضر حدود هزار تولیدکننده رسمی و غیررسمی در حوزه نوشت‌افزار در ایران فعالیت می‌کنند با این حال همچنان میزان صادرات آن کمتر از سه میلیون دلار است.

وب‌گاه فرارو

نمایش پیش، حین و پس از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قرقیزستان آنقدر زشت و مهوع بود که گاهی باید با شرمندگی نام گعده فعلی را تیم ملی صدا زد.

وب‌گاه ورزش سه

اسکرا بلخاتوف نایب قهرمان تورنمنت چهارجانبه گورژوف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنچه افشا شد، برنامه غنی‌سازی و سایت‌های سری ایران در نطنز، اصفهان و اراک بود؛ تاسیسات غنی‌سازی اورانیوم و یک رآکتور آب سنگین. سازمان مجاهدین خلق این اسناد را منتشر کرد، اما کارشناسان معتقدند که این سازمان تکنولوژی و شرایط دسترسی به این اسناد و آن نوع از اطلاعاتی که منتشر کرد را نداشته است. رئیس سازمان انرژی اتمی روز جمعه سخنران یک مراسم یادواره شهدا در شهر محمودآباد مازندران بود. محمد...