جمعه 30 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

تیتر یک امروز موندودپورتیوو به علاقه بارسا برای جذب جاناتان تاه و جاشوا کیمیش برای تابستان 2025 اشاره دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازه‌های رم باستان با طرح و نقش‌های عجیب و غریب یا ساختمان‌هایی با معماری مدرن؟ سنت یا مدرنیه؟ مسئله اینست! وقتی پای مقایسه بین زندگی و تحصیل در آلمان و ایتالیا در میان باشد انتخاب سخت خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

جمال موسیالا تاکید کرد که در بایرن خوشحال است ولی شاید او نیز مثل جود بلینگام تصمیم بگیرد روزی به خارج از فوتبال آلمان برود.

وب‌گاه ورزش سه

آنخل دی ماریا در مصاحبه جدید خود با رسانه های آرژانتینی به مناسبت بازنشستگی اش از بازی های ملی یک شابعه قدیمی در مورد رئال را تایید کرد.

وب‌گاه فرارو

عمارت خشتی قاجاری پیر آباد در شهرستان اسکو، بخش ایلخچی، شهر ایلخچی، در میان باغ پیر آباد واقع شده است. این باغ به عنوان یکی از باغ‌های ایرانی زنده معرفی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دکتر «پترسن» سفیر جمهوری فدرال آلمان در محل غرفه این کشور در نمایشگاه بین‌المللی تهران در مصاحبه‌ای با نمایندگان مطبوعات در زمینه روابط اقتصادی دو کشور ایران و آلمان مطالبی بیان کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور اوکراین از کشورهای عضو ناتو خواست فشاری را علیه روسیه وارد کنند تا در پاییز سال جاری با شروط صلح مدنظر کی‌یف موافقت کند. رئیس‌جمهور اوکراین از کشورهای عضو ناتو خواست فشاری را علیه روسیه وارد کنند تا در پاییز سال جاری با شروط صلح مدنظر کی‌یف موافقت کند. به گزارش عرشه آنلاین، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در جریان نشست متحدان اوکراین در پایگاه هوایی رامشتاین آلمان با...

وب‌گاه ورزش سه

جاناتان تاه تایید کرد که تصمیمش برای ترک بایرلورکوزن در تابستان سال آینده قطعی و غیرقابل تغییر است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایشنامه «دلی بای و آهو» از نمایشنامه‌های عباس معروفی بعد از 2 سال از درگذشت او به کارگردانی مجید قربانی روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان بر تداوم حمایت از اوکراین و ضرورت آتش بس در غزه تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اولویت حل مسائل اقتصادی کشور به‌طور اجماعی در دستور کار نظام حکمرانی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است. شرط لازم ولی ناکافی در این راستا، استقرار ثبات و پایان‌بخشی به وضعیت بی‌ثباتی و عدم قطعیت حاکم بر فضای عمومی حکمرانی در کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

الف - صنعت بیمه شامل یک شرکت دولتی و مجموعه‌ای از شرکت‌های خصوصی سهامی عام و همچنین هزاران نمایندگی بیمه، کارگزاری بیمه، ارزیابان خسارت و سنجشگران بیمه (آکچوئرها) است که همه منابع و گردش مالی آن از محل فعالیت خودش به دست می‌آید. بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده دولت براساس قانون تاسیس خود بر فعالیت آنها نظارت می‌کند.

خبرگزاری مهر

کتاب «تاریخ فشرده فرانسه» نوشتخ جِرِمی بِلَک با ترجمه سیما سلطانی توسط نشر مرکز منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

در ایران اگر بخواهیم دنبال بازتاب و عقبه مدیریتی بگردیم در نهاد وزارت ماست، به گمان من اگر در دانشکده های ما تدریس بشود و بالایی ها آشنا بشوند احتمال دارد مسیر تاریخ اجتماعی ما عوض شود.