جمعه 30 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه فرارو

در ماه مه 2023، اعضای گروه هفت توافق کردند که تا سال 2035 نیروگاه‌های زغال سنگی را که انتشار گاز‌های گلخانه‌ای آن‌ها کنترل نمی‌شود، تعطیل کنند. همچنین، سهام شرکت‌های معدنی که در زمینه استخراج زغال سنگ فعالیت دارند، با تخفیف‌های قابل توجهی معامله می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو ناو جنگی آلمانی در اقدامی کم‌سابقه برای شرکت در رزمایش مشترک با کشورهای دیگر از تنگه تایوان عبور می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو کشتی جنگی آلمان قرار است در اواسط ماه جاری از تنگه تایوان عبور کنند و اولین کشتی‌های نیروی دریایی آلمان در 22 سال گذشته باشند که از این تنگه عبور می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه پرتغال طی کنفرانسی در ایتالیا در جمع سران اتحادیه اروپا، خواستار تسریع روند الحاق اوکراین به این اتحادیه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه پرتغال طی کنفرانسی در ایتالیا در جمع سران اتحادیه اروپا، خواستار تسریع روند الحاق اوکراین به این اتحادیه شد.

وب‌گاه ورزش سه

رودی فولر، مدیر ورزشی تیم ملی آلمان معتقد است توماس مولر می‌تواند مدیر موفقی در فوتبال آلمان باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولودیمیر زلنسکی، نخست وزیر اوکراین برای جلب حمایت بیشتر به سراغ رئیس جمهور ایتالیا رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور اوکراین در راستای فشار به کشورهای غربی برای جلب حمایت و کمک بیشتر، به سراغ جورجیا ملونی نخست وزیر راست افراطی ایتالیا رفت.

وب‌گاه ورزش سه

رابرت آندریخ، هافبک میانی بایر لورکوزن از احتمال حضورش در لیگ برتر انگلیس در سال های آتی سخن گفت.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌لهستانی زاویرچه با ستاره ایرانی‌اش یعنی مبین‌نصری پیروز شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون سازمان خدمات فدرال گمرک روسیه طی اظهاراتی اعلام کرد که این کشور بیشترین گردش تجاری را با چین، هند و ترکیه دارد، در حالی که کشورهای اتحادیه اروپا پیش از اعمال تحریم‌ها در صدر این فهرست بودند.

خبرگزاری تسنیم

پس از انتشار خبر احتمال تعطیلی دو کارخانه بزرگترین تولیدکننده خودروی اروپا یعنی فولکس‌واگن (VW) در آلمان، کارشناسان هشدار داده‌اند که کوچک‌سازی تولید فقط محدود به صنعت خودروسازی در این کشور نخواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

تیتر یک امروز موندودپورتیوو به علاقه بارسا برای جذب جاناتان تاه و جاشوا کیمیش برای تابستان 2025 اشاره دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازه‌های رم باستان با طرح و نقش‌های عجیب و غریب یا ساختمان‌هایی با معماری مدرن؟ سنت یا مدرنیه؟ مسئله اینست! وقتی پای مقایسه بین زندگی و تحصیل در آلمان و ایتالیا در میان باشد انتخاب سخت خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

جمال موسیالا تاکید کرد که در بایرن خوشحال است ولی شاید او نیز مثل جود بلینگام تصمیم بگیرد روزی به خارج از فوتبال آلمان برود.