جمعه 30 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک پژوهشگر روابط بین‌الملل معتقد است: «حامی‌پروری سیاسی پیامدهای مختلفی دارد. یکی از مهم‌ترین پیامدهایش سرخوردگی سیاسی است. یعنی مردم عادی از اصلاح امور به‌دست سیاستمداران ناامید می‌شوند.»

وب‌گاه الف

تیم ملی والیبال نشسته ایران با برتری برابر بوسنی در دیدار فینال بازی های پارالمپیک 2024 پاریس. برای هشتمین بار قهرمان این بازی ها شد.

وب‌گاه ورزش سه

اتحادیه فوتبال آلمان تحقیقاتی را پس از احتمال دستکاری در نتایج برخی مسابقات آغاز کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل ناتو امروز مدعی شد که کمک‌های چین نقش مهمی در تداوم جنگ روسیه و اوکراین داشته و خواهان توقف آن شد.

خبرگزاری مهر

ورزشکار پاراکانوی کشورمان در بازی های پارالمپیک 2024 پاریس ابراز امیدواری کرد بتواند در مرحله نیمه نهایی و فینال بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با وعده جدید کمک نظامی 250 میلیون دلاری واشنگتن، رئیس جمهوری اوکراین امروز در آلمان با مقام‌های ارشد نظامی آمریکا و بیش از 50 کشور حامی کی‌یف دیدار کرد و آنها را برای حمایت بیشتر نظامی تحت فشار قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با وعده جدید کمک نظامی 250 میلیون دلاری واشنگتن، رئیس جمهوری اوکراین امروز در آلمان با مقام‌های ارشد نظامی آمریکا و بیش از 50 کشور حامی کی‌یف دیدار کرد و آنها را برای حمایت بیشتر نظامی تحت فشار قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

باشگاه هامبورگ از جدایی مهدی مهدوی‌کیا از سمت مربی جوانان در هامبورگ بعد از 9 سال فعالیت در این سمت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شهلا بهروزی‌راد امروز جمعه پس از پایان پیکارهای پاراکانوی 200 متر تک‌نفره بانوان در کلاس KL3 در پارالمپیک پاریس، گفت: در دور مقدماتی با حریفان اصلی خودم از اسپانیا، فرانسه و انگلیس رقابت داشتم که خوشبختانه توانستم به نیمه نهایی راه یابم. امیدوارم روز یکشنبه در نیمه‌نهایی و فینال بهترین عملکرد خودم را داشته باشم. وی در خصوص تغییر زمان مسابقه خود،...

وب‌گاه فرارو

مهدی مهدوی‌کیا پس از نُه فصل فعالیت در تیم‌های پایه هامبورگ، از این باشگاه جدا شد تا به مدیریت آکادمی فوتبال کیا در دبی بپردازد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه هامبورگ از جدایی مهدی مهدوی‌کیا از سمت مربی جوانان در هامبورگ بعد از 9 سال فعالیت در این سمت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس گزارش اداره آمار ژاپن، نرخ بیکاری در ژاپن از 2.5 درصد در ماه ژوئن به 2.7 درصد در ماه جولای افزایش‌یافته است.

خبرگزاری تسنیم

نماینده پاراکانوی 200 متر ایران ابراز امیدواری کرد یکشنبه هفته آینده مدال طلای پارالمپیک را کسب کند.

خبرگزاری تسنیم

شرکت خودروسازی سوئدی "ولوو کارز" که پیش از این اعلام کرده بود سهم خودروهای برقی از تولید و فروش خود را به 100 درصد تا سال 2030 می‌رساند، اکنون از این هدف عقب نشینی کرده است.