جمعه 30 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رافائل گروسی با اشاره به حمله اوکراین به مناطقی از روسیه گفت: «علت آتش‌سوزی برج خنک‌کننده زاپوریژیا آتش‌سوزی در پایگاه آن نبوده است. آژانس انرژی اتمی بروز شرایط خطرناک و جدی در نیروگاه زاپوریژیا را منتفی نمی‌داند.»

خبرگزاری تسنیم

غول خودروسازی آلمان یعنی فولکس واگن اعلام کرد که ممکن است به عنوان بخشی از برنامه کاهش هزینه خود، حداقل دو کارخانه را در این کشور تعطیل کند و به طرح‌های امنیت شغلی پایان دهد.

وب‌گاه فرارو

نام مهدی طارمی در فهرست اروپایی تیم اینتر قرار دارد و ستاره ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت.

وب‌گاه ورزش سه

یوشوا کیمیش که مارک آندره تراشتگن شایستگی پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان را دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهنگ رضوی و ارادت ایرانیان به امام رضا (ع) ریشه در جانِ آنان دارد. فرهنگی که سرشار از عشق به هشتمین امام شیعیان است ودر این راستا ادیبان و هنرمندان به فراخور احوالات خود در آثار هنری، شعر، ادبیات و به تبع در سینما به موضوع رحمت امام رضا (ع) پرداخته و ادای دین کرده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران، بازی یک چهارم نهایی المپیک را بازی مورد علاقه خود می‌داند.

وب‌گاه ورزش سه

پدری می‌گوید ورزش پیلاتس به او در بهبود روند درمان مصدومیتش کمک کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به مزایای بی‌شمار انرژی خورشیدی، ساخت نیروگاه‌های جدید خورشیدی در جهان رشد بسیار بالایی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس فوتبال کشورمان میزبانی تیم ملی در اصفهان را از سر ناچاری و چلچراغ مشکل زیرساخت‌های ورزشی کشور خواند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق اعلام فیفا در فصل نقل و انتقلات تابستانی در سال 2024 در مجموع 11 هزار بازیکن با هزینه بیش از 6 میلیارد دلار در تیم های مختلف جا به جا شده اند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

طبق اعلام فیفا در فصل نقل و انتقلات تابستانی در سال 2024 در مجموع 11 هزار بازیکن با هزینه بیش از 6 میلیارد دلار در تیم های مختلف جا به جا شده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرشته حسینی بازیگر سینما که اصلیت افغان دارد حرف های بسیار تلخی درباره مهاجرت و اتفاقاتی که برای مهاجران می افتد زد. فرشته حسینی بازیگر سینما که اصلیت افغان دارد حرف های بسیار تلخی درباره مهاجرت و اتفاقاتی که برای مهاجران می افتد زد. فرشته حسینی بازیگر سینما و همسر نوید محمدزاده که در فیلم سکونت در میان خدایان ساخته ووک روسمویچ، در نقش یک زن جوان و مهاجر افغان ظاهر شده به واسطه اولین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.