جمعه 30 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: نفوذی ها با مردم، ولایت فقیه و شهدا برخورد خصمانه ای دارند و نمی‌شود به آنان اعتماد کرد و مسئولان باید مراقب نقشه های نفوذی ها باشند. همچنین امام جمعه بجنورد تاکید کرد: دولت مدیران میانی را بر اساس شایستگی انتخاب کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه آلمان ضمن متهم کردن روسیه به آماده شدن برای یک جنگ سرد جدید علیه اوکراین تاکید کرد که پاسخ اتحادیه اروپا باید یک «سپر محافظ» جدید برای حفاظت از این کشور باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آلمان ضمن متهم کردن روسیه به آماده شدن برای یک جنگ سرد جدید علیه اوکراین تاکید کرد که پاسخ اتحادیه اروپا باید یک «سپر محافظ» جدید برای حفاظت از این کشور باشد.

وب‌گاه ورزش سه

ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ، علاقه دارد هر چه زودتر رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت آلمان امروز جمعه (نهم شهریورماه) نخستین گروه از پناهجویان افغان را از این کشور اخراج و به افغانستان بازگردانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت آلمان امروز جمعه (نهم شهریورماه) نخستین گروه از پناهجویان افغان را از این کشور اخراج و به افغانستان بازگردانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیف 18 میلیونی دختر خواننده معروف ترک برای روز اول مدرسه‌اش، در فضای مجازی خبرساز شد. کیف 18 میلیونی دختر خواننده معروف ترک برای روز اول مدرسه‌اش، در فضای مجازی خبرساز شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ تارکان خواننده مشهور ترکیه، تصویری از اولین روز مدرسه دخترش لیا را در اینستاگرام خود منتشر کرد؛ تصویری که البته به دلیل مدل و قیمت کیف مدرسه دخترش، مورد توجه ویژه کاربران ترک در فضای مجازی قرار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تجربه اندک هریس در عرصه سیاست خارجی، فرضیه‌ای نادرست است. چرا که او در قیاس با ترامپ در سال 2016 و بسیاری از رقبای جمهوری خواه در سال‌های 2008 و 2012 دارای سابقه اجرایی بیشتری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مربی ایرانی به عنوان پژوهشگر باشگاه بایرن مونیخ در بدنسازی فوتبال انتخاب شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ با اعلام هولگر برویش، مدرس بدنسازی در فوتبال آلمان دو تمرین ارسالی بدنسازی از سوی سیدعلی پیروان به آکادمی باشگاه بایرن مونیخ که جز تمرینات نو در بدنسازی فوتبال بوده از سوی این باشگاه پذیرفته شد و به همین سبب و با اعلام این مدرس به صفحه اشتایگر آلمان این مربی جوان ایرانی به عنوان پژوهشگر...

وب‌گاه فرارو

تحلیل‌های جدید نشان می‌دهد از کوه‌های آلپ سوئیس گرفته تا خانه اپرای سیدنی، برخی از نمادین‌ترین مکان‌های میراث جهانی یونسکو ممکن است با تغییرات آب و هوایی از بین بروند.

خبرگزاری مهر

بررسی ها نشان می دهد که طی 4 ماه نخست بالغ بر 65 درصد صادرات غیرنفتی ایران به مقصد 5 کشور چین، عراق، امارات، ترکیه و افغانستان بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون مدیر سیا با بیان اینکه این آژانس درباره حمله قریب الوقوع به مقام‌های استرالیایی هشدار داد، گفت، تروریست‌ها می‌خواستند با استفاده از مواد منفجره و چاقو در کنسرت «تیلور سوئیفت» در وین، اتریش ده‌ها هزار نفر را بکشند.

خبرگزاری مهر

انتشار فراخوان جایزه جلال آل احمد و تعطیلی ماهنامه بوخ مارکت از جمله اخبار مهم این هفته حوزه کتاب و ادبیات بودند.

وب‌گاه ورزش سه

با به پایان رسیدن مرحله پلی آف لیگ اروپا، تکلیف 36 تیم حاضر در این تورنمنت مشخص شد.

وب‌گاه ورزش سه

سیدعلی پیروان، مربی جوان بدنساز ایرانی، به عنوان پژوهشگر باشگاه بایرن مونیخ در بدنسازی فوتبال انتخاب شد.

وب‌گاه ورزش سه

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، پس از قرعه‌کشی مرحله اول لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی تیمش مقابل بارسلونا، برای هانسی فلیک پیامی ارسال کرد.