شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، پس از قرعه‌کشی مرحله اول لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی تیمش مقابل بارسلونا، برای هانسی فلیک پیامی ارسال کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خرداد سال گذشته رسانه‌های خبری اعلام کردند در جریان حمله به یکی از خانه‌های امن منافقین در حومه پاریس، مسعود کشمیری کشته شده است. ماجرا به‌سرعت تکذیب و بعد هم معلوم شد اصل حمله به آن خانه ساختگی و کار خود منافقین بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تارکان خواننده مشهور ترکیه، تصویری از اولین روز مدرسه دخترش لیا را در اینستاگرام خود منتشر کرد؛ تصویری که البته به دلیل مدل و قیمت کیف مدرسه دخترش، مورد توجه ویژه کاربران ترک در فضای مجازی قرار گرفت. این کیف از یک برند تولیدکننده کیف مدرسه در شهر کلن آلمان خریداری شده و قیمت آن 279.99 یورو (معادل 18.6 میلیون تومان) است که در ترکیه حدود 10 هزار لیر فروخته می‌شود. / خبرآنلاین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی قاچاق تسلیحات به کرانه باختری از سوی ایران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس داده‌های نهایی منتشر شده توسط اداره آمار فدرال آلمان در روز سه‌شنبه، این کشور با کاهش 0.1 درصدی تولید ناخالص داخلی خود در سه ماهه دوم سال 2024، گامی به سمت عقب برداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس داده‌های نهایی منتشر شده توسط اداره آمار فدرال آلمان در روز سه‌شنبه، این کشور با کاهش 0.1 درصدی تولید ناخالص داخلی خود در سه ماهه دوم سال 2024، گامی به سمت عقب برداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان انرژی اتمی گفت: امیدواریم طبق برنامه هفتم توسعه حداقل دو نیروگاه اتمی دیگر به مدار اضافه کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک سخنگوی وزارت خارجه آلمان نسبت به «خشونت‌های فزاینده» در کرانه باختری و تعداد بالای غیرنظامیان کشته شده ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک سخنگوی وزارت خارجه آلمان نسبت به «خشونت‌های فزاینده» در کرانه باختری و تعداد بالای غیرنظامیان کشته شده ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه فرارو

به گفته رئیس سازمان اورژانس ایران «خلیج فارس با 84 مورد و دریای خزر با 80 مورد بیشترین غرق شدگی در سواحل دریایی را داشته اند. همچنین استان‌های خوزستان با 25 مورد، آذربایجان غربی با 24 مورد و گیلان با 18 مورد، بیشترین غرق شدگی در رودخانه‌ها را در کشور داشته اند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25- 2024 انجام شد و تیم های بزرگ اروپایی حریفان خود را شناختند.

خبرگزاری مهر

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25- 2024 انجام شد و تیم های بزرگ اروپایی حریفان خود را شناختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای از دیدار و رایزنی نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای از دیدار و رایزنی نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه خبر دادند.