شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری مهر

سایت «alkhaleej» در گزارشی به بررسی بازیکنان مطرح لیگ فوتبال امارات پرداخت و در آن از سردار آزمون نام برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران در کنار لاشا تالاخادزه وزنه‌بردار گرجستانی و یوسین بولت دونده مشهور جامائیکایی قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

چندین ایالت آلمان سفر بازرس‌های کنترل کیفیت خود را برای بازدید از شرکت‌های دارویی چین به دلیل تشدید قوانین جاسوسی این کشور به حالت تعلیق در‌آورده‌اند.

وب‌گاه گسترش

بنیاد شهید و امور ایثارگران فهرست حدود 30 هزار نفر از مشمولان واردات خودروهای خارجی بدون سود بازرگانی را به وزارت صمت ارسال کرده است. براساس مقررات وزارت صمت در دولت سیزدهم، تنها جانبازان مجاز به واردات خودروهای لوکس هستند، اما این امکان برای همه جانبازان فراهم نیست.

وب‌گاه گسترش

آیت اسدی، عضو شورایعالی کار می‌گوید: کارشناسان معتقدند که اگر واژه «با توجه به نرخ تورم» به واژه «به میزان تورم» تغییر یابد مطابق با نرخ تورم اعلامی از سوی مراجع رسمی آماری مکلف به افزایش دستمزد‌ها خواهیم بود. که به نظر بنده درست نیست چرا در قید و بند واژه و کلمه بودن مدیران نشانه شانه خالی کردن از وظایف قانونی‌شان نسبت به کارگران است.

وب‌گاه گسترش

براساس برآورد مرکز پژوهش‌های مجلس، سهم درآمد حاصل از دارایی‌های صندوق بازنشستگی کشوری در سال 1400 حدود 14.3‌درصد و برای سازمان تامین اجتماعی حدود 5.4درصد است؛ یعنی هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی، به دلیل حکمرانی ضعیف دولتی حاکم بر آنها، سهم قابل‌توجهی در تامین منابع موردنیاز صندوق‌ها ندارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان روز‌های 29 لغایت 31 مردادماه در شهر امان پایتخت کشور اردن برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط آرمین شمسی پور در وزن 48 کیلوگرم، امیرمهدی سعیدی نوا در وزن 65 کیلوگرم و دانیال ایزدی در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا، ابوالفضل کرمی در وزن 51 کیلوگرم، عمادرضا محسن نژاد در وزن 80 کیلوگرم و علی اصغر دادبخش در وزن 110 کیلوگرم...

خبرگزاری مهر

تیم کشتی فرنگی جوانان با کسب 3 مدال طلا و 3 مدال برنز با اقتدار عنوان قهرمانی خود را در جهان تکرار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

مانوئل نویر دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ رسما در 38 سالگی از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیپلمات ایرانی اعلام کرد: افغان‌ها می‌توانند تا سه سال آینده نژاد اول در ایران شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، انوئل نویر که در مسابقات یورو 2024 تیم ملی فوتبال آلمان را به عنوان دروازه‌بان اول همراهی کرد، امروز (چهارشنبه) در سن 38 سالگی به طور رسمی به دوران حضور 15 ساله‌اش در این تیم پایان داد و دستکش‌هایش در رده ملی را آویخت. او که در سال 2009 اولین بازی ملی‌اش را انجام داد، در این 15 سال در 124 بازی برای مانشافت به میدان رفت و ضمن بسته نگه داشتن دروازه‌اش...

وب‌گاه مشرق نیوز

سنگربان تیم ملی آلمان از بازی ملی خداحافظی کرد.

وب‌گاه تابناک

سنگربان تیم ملی فوتبال آلمان با انجام 124 بازی به صورت رسمی خداحافظی‌اش از تیم ملی را اعلام کرد.