شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در واکنش به سفرهای به زعم بروکسل غیرمجاز ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان، به عنوان رئیس دوره ای اتحادیه اروپا بروکسل نشست وزرای خارجه این اتحادیه را از بوداپست به بروکسل منتقل کرد.

وب‌گاه ورزش سه

فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان برای لیگ ملت‌های اروپا درحالی اعلام شده که یولیان ناگلزمان مجددا لئون گورتسکا را دعوت نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات در شهر هامبورگ امروز پنجشنبه گفتند که آلمان به رئیس ایرانی مرکز اسلامی هامبورگ که به تازگی تعطیل شده، اعلام کردند که دو هفته فرصت دارد تا آلمان را ترک کند.

وب‌گاه ورزش سه

کمتر از 48 ساعت به اتمام نقل و انتقالات باقیمانده و همه چیز نشان می دهد بارسا قرار نیست خرید بزرگ لحظه آخری داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا گفت: «کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید به طور کامل محدودیت‌های حملات کی‌یف به خاک روسیه را لغو کنند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

زمین لرزه‌ای به بزرگی 5 ریشتر منطقه مرزی افغانستان و تاجیکستان را لرزاند.

خبرگزاری مهر

مرکز تحقیقات علوم زمین آلمان اعلام کرد که زمین لرزه ای به بزرگی 5 ریشتر منطقه مرزی افغانستان و تاجیکستان را امروز لرزاند.

وب‌گاه ورزش سه

مانوئل اوگارته تست‌های پزشکی منچستریونایتد را پشت سر گذاشت و آماده معرفی به عنوان خرید جدید شیاطین سرخ است.

وب‌گاه فرارو

داستان بازی‌های پارالمپیک، داستانی الهام‌بخش از تلاش، اراده و تغییر است. این رویداد بزرگ ورزشی که امروزه میلیون‌ها نفر را به خود جذب می‌کند، ریشه در یک بیمارستان کوچک در انگلستان و تلاش‌های یک پزشک آلمانی دارد که به بیماران آسیب‌دیده جنگ جهانی دوم کمک می‌کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

بر اساس داده‌های نهایی منتشر شده توسط اداره آمار فدرال آلمان در روز سه‌شنبه، این کشور با کاهش 0.1 درصدی تولید ناخالص داخلی خود در سه ماهه دوم سال 2024، گامی به سمت عقب برداشت.

خبرگزاری مهر

یهودیانی که در اسرائیل هستند، پیاده‌نظامی هستند که اصالت نژادی ندارند و ابزار دست یهودی‌های اصلی هستند که کماکان به عنوان حشمدون در نیویورک، پاریس، آفریقای جنوبی و آرژانتین هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاول دوروف مالک تلگرام به قید 5 میلیون دلار وثیقه آزاد شد. دفتر دادستانی پاریس اعلام کرد که مدیرعامل تلگرام تحت نظارت قضایی قراره گرفته و از خروج از فرانسه منع شده است.

خبرگزاری تسنیم

یک دامپزشک متخصص حیات وحش درباره "انفجار جمعیت سگ‌های ولگرد" در کشورمان با ادامه سیاست CNVR هشدار داد و گفت: در کشورهای جهان اول، کیسه مدفوع اجباریست چرا که مدفوع سگ یک "بمب بیولوژیک" از انواع ویروس‌ها و تخم انگل‌های قابل انتقال به انسان است.

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس؛ ستاره سابق تیم ملی آلمان، پیش‌بینی جالبی از جدول احتمالی این فصل بوندسلیگا دارد.