شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون آژانس مرکزی اطلاعات (سی‌آی‌اِی) گفت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای بازپس‌گیری نواحی تحت کنترل اوکراین در منطقه کورسک یک ضدحمله انجام خواهد داد اما نیروهای روس «یک مبارزه دشوار» پیش رو خواهند داشت.

وب‌گاه ورزش سه

ده سال بعد از تشکیل آکادمی کیا، حالا بازیکنان پرورش‌یافته در این تیم به سطح اول فوتبال ایران رسیده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

جاناتان تاه، مدافع بایرلورکوزن، به بایرن مونیخ و بارسلونا نمی‌رود و در این باشگاه می‌ماند.

وب‌گاه ورزش سه

متس هوملس؛ مدافع سابق دورتموند، پیشنهاد رئال سوسیداد را نپذیرفت و هنوز مقصد بعدی خود را مشخص نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر کل ائتلاف نظامی ناتو گفت: ما باید عرضه تجهیزات و مهمات مورد نیاز اوکراین برای دفاع از خودش در برابر حمله روسیه را ادامه دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل ناتو گفت: برای آنکه اوکراین بتواند مواضع دفاعی خود را نگه دارد نیاز به افزایش حمایت‌ها و پشتیبانی بیشتر دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشانه‌های اولیه دیابت همیشه قابل توجه نیستند. بسیاری از افراد ممکن است بدون علامت و برای مدت طولانی از ابتلا به بیماری خود آگاه نباشند.

وب‌گاه ورزش سه

یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول، در دوران استراحت خود، در پارالمپیک حضور خواهد داشت تا از وویتک چیس، دوست خود که در این مسابقات حضور دارد، حمایت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهره بردن از دیدگاه ژئوپلیتیک در تحلیل روابط اجتماعی یک جامعه، نکات برجسته‌ای را مشخص می‌کند. نظر به توان جغرافیا در توضیح‌دهی نحوه توزیع قدرت و منافع درون مرزهای یک کشور، باید یادآور شد که جغرافیا همچنین می‌تواند بر روابط سیاست خارجی آن کشور نیز اثر بگذارد؛ مساله‌ای که با اضافه شدن مفهوم «تصور جغرافیایی» می‌تواند بخش زیادی از رفتار دیپلماتیک یک کشور را توضیح دهد. یادداشت حاضر تلاشی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور اوکراین چهارشنبه گفت که اوضاع میدانی در اطراف شهر کلیدی «پوکروفسک» در شرق این کشور «بسیار سخت» است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز بازار شاهد روند صعودی ارزها نسبت به روز گذشته است و لیر ترکیه عصر امروز 1760 تومان نرخ گذاری و معامله شد تا نسبت به روز سه شنبه افزایش 10 تومانی را داشته باشد.

وب‌گاه ورزش سه

بایر لورکوزن در دور اول جام حذفی آلمان از سد حریف دسته چهارمی خود گذشت.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه بارسلونا در نظر دارد استفان بایچتیچ را به عنوان جانشین مارک برنال مصدوم معرفی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کشورهای عضو سازمان ناتو در نشست امروز شورای ناتو - اوکراین بر ادامه حمایت نظامی از کی‌یف مقابل روسیه تاکید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ریزکشور چیست و چگونه شکل می‌گیرد؟ در این مقاله، به معرفی چند نمونه از جالب‌ترین ریزکشورها در نقاط مختلف جهان خواهیم پرداخت. ریزکشور چیست و چگونه شکل می‌گیرد؟ در این مقاله، به معرفی چند نمونه از جالب‌ترین ریزکشورها در نقاط مختلف جهان خواهیم پرداخت. به گزارش عرشه آنلاین، ریزکشورها (Micronations) گروه‌های کوچکی از مردم یا سرزمین‌هایی هستند که باوجود به رسمیت شناخته نشدن از سوی بیشتر دولت‌ها...

وب‌گاه ورزش سه

یوسوف موکوکو، مهاجم جوان دورتموند، با انتقالی قرضی به نیس فرانسه پیوست.