یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آلومینیوم سازان در انتظار تصویب حضور 30 درصدی تماشاگران در ورزشگاه

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
آلومینیوم سازان در انتظار تصویب حضور 30 درصدی تماشاگران در ورزشگاه

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی از آمادگی جهت برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی فوتبال در اراک خبر داد و گفت: ظرفیت تعیین شده برای حضور تماشاگران در این بازی و ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک 30 درصد است که باید به تصویب شورای تامین اراک نیز برسد.

عابد حقدادی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب این بازی اندیشیده شده است، افزود: اصلاحات مورد نیاز در آبخوری‌ها، سرویس‌های بهداشتی، دوربین‌های مدار بسته، نور محوطه و پارکینگ‌ها و نور داخل استادیوم امام خمینی (ره) اراک صورت گرفته و رفع ایرادات انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: ظرفیت تعیین شده برای حضور تماشاگران در این بازی و ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک 30 درصد است، که با توجه به نشست‌های برگزار شده و نظر مساعد کمیته امنیت ورزش استان مرکزی، پس از تصویب در شورای تامین شهرستان اراک، باشگاه آلومینیوم مکلف است نسبت به فروش بلیت‌ها با سقف تعیین شده و ظرفیتی که سازمان لیگ اعلام کرده اقدام کند.

حقدادی با اشاره به تاریخ سازی نماینده اراک با صعود به نیمه نهایی جام حذفی، افزود: تلاش شده است برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد تا مردم، فوتبال دوستان و اهالی ورزش بدون دغدغه با حضور پرشور خود در استادیوم امام خمینی (ره) به عنوان یار دوازدهم تشویق کننده تیم آلومینیوم باشند.

وی تصریح کرد: امید است شاهد حضور این تیم و موفقیت آن در نیمه نهایی و پس از آن در فینال جام حذفی باشیم و برای نخستین بار در عرصه فوتبال ایران، تیم فوتبال آلومینیوم اراک راهی فینال جام حذفی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: آنچه وظیفه اداره کل ورزش و جوانان استان است با هماهنگی و همکاری مجموعه‌های دستگاه‌های انتظامی و امنیتی، استانداری مرکزی، هیات فوتبال و بخش‌های دیگر مانند راهداری، پلیس راهور، شهرداری و دستگاه‌های خدمت رسان است، در دستور کار قرار دارد.

حقدادی گفت: ظرفیت ورزشگاه محدود است و تلاش می‌شود تا این بازی به صورت زنده در چندین پارک اراک نیز پخش شود.

آلومینیوم سازان روز دوشنبه 29 فروردین ماه از ساعت 20 و 30 دقیقه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در اراک به مصاف تیم شگفتی ساز و دسته دومی خلیج‌فارس ماهشهر می‌رود.

انتهای پیام