دوشنبه 16 مهر 1403

آمادگی 137 پایگاه کمیته امداد زنجان برای جمع‌آوری نذورات در عید قربان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آمادگی 137 پایگاه کمیته امداد زنجان برای جمع‌آوری نذورات در عید قربان

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال 137پایگاه اعم از دفاتر کمیته امداد در سطح استان، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهرها، آماده جمع‌آوری قربانی نذورات و وجوهات مردم به مناسبت عید سعید قربان برای توزیع بین نیازمندان هستند.

هدایت صفری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیته امداد همه ساله با فرا رسیدن عید سعید قربان، با همکاری مردم نوع‌دوست استان، نذورات جمع‌آوری شده را با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست و خانوارهای دارای بیمار صعب‌العلاج در همان روز عید بین نیازمندان توزیع می کند، افزود: کلیه دفاتر کمیته امداد استان در روز عید سعید قربان امسال که مصادف با روز جمعه است پذیرای مردم نیکوکار و خیر جهت تحویل قربانی، هدایا ونذورات برای توزیع بین نیازمندان هستند. وی خاطرنشان کرد: نیکوکاران زنجانی در روز عید سعید قربان می‌توانند نذورات خود اعم از دام زنده و گوشت را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان تحویل دهند. مدیرکل کمیته امداد از مردم نیکوکار استان خواست، امسال با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور همچون سال‌های گذشته با کمک‌های بی‌دریغ خود شادی را در روز عید مهمان سفره نیازمندان کنند. وی افزود: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین نیز می‌توانند نذورات قربانی خود را مستقیما به‌حساب ایتام تحت حمایت واریز و یا به صورت نذری به آنان اهدا کنند. مدیرکل کمیته امداد استان با پیش‌بینی جمع‌آوری 2 میلیارد و600میلیون تومانی نذورات قربانی در سال جاری گفت: سال گذشته بیش از 2 میلیارد تومان نذورات عید قربان مردم نیکوکار استان توسط این نهاد بین نیازمندان توزیع شد. وی گفت: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از درگاه الکترونیکی# 024*8877* و نرم‌افزار سنا، سکه و ایوا، شماره حساب 0110769749001با شناسه 880318666 و شماره کارت مجازی 6037997950030420 نزد بانک ملی در عید سعید قربان به نیازمندان و محرومان کمک کنند.

به گزارش ایرنا، بیش از 28 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 55هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

*س_برچسب‌ها_س*