دوشنبه 16 مهر 1403

آمار بالای بیکاری در شهرستان لردگان آسیب‌های اجتماعی در پی دارد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آمار بالای بیکاری در شهرستان لردگان آسیب‌های اجتماعی در پی دارد

سردار حسن‌زاده فرمانده قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه کشور گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام طی سفری به شهرستان لردگان از مناطق پشت کوه میلاس روستاهای گرگر و سرقلعه و روستای نساه کوه بازدید کرد تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار حسن زاده فرمانده قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه کشور طی سفری به شهرستان لردگان از مناطق پشت کوه میلاس روستاهای گرگر و سرقلعه و روستای نساه کوه بازدید کرد تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گیرد.

رضا بابامیری فرماندار شهرستان لردگان گفت: شهرستان لردگان دارای حدود 300روستا و چهار بخش با پراکندگی و دور دست بودن علی رغم خدمات انجام شده مشکلات فراوانی از جمله بحث راه‌های روستایی و آب آشامیدنی و آب کشاورزی مواردی است که نیاز به مساعدت دولتمردان و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه دارند. وی افزود: حدود 20هزار نفر از این شهرستان با تانکر سیار آبرسانی می شوند در صورتیکه دور تا دور این شهرستان رودخانه های خروشانی همچون کارون - خرسان و رودخانه ارمند و چشمه سارانی همچون سندگان، آتیشگاه، چشمه سفید و... را دارند. بامیری در ادامه گفت: شهرستان لردگان بالاترین بیکاری را در سطح استان دارد و همین مسئله باعث گردیده آسیب های اجتماعی گریبانگیر این شهرستان شود لذا بیکاری از جمله آسیب هایی است که بایستی به آن توجه شود. سردار حسن‌زاده فرمانده قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه کشور طی بازدیدی از مناطق پشت کوه میلاس روستاهای گرگر و سرقلعه و روستای نساه کوه گفت: توفیقی بود که در خدمت عزیزان و مسئولین استان چهارمحال و بختیاری بوده باشیم. حسن‌زاده افزد: در راستای مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در حوزه قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام و اقداماتی که قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه آب و راه در استان چهارمحال و بختیاری بناست انجام دهد، جلساتی با سردار اکبری فرمانده محترم سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (علیه السلام) و مدیران آبفا و راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین با پیگیری‌هایی که استاندار محترم استان داشتند این جلسات باهماهنگی برگزار شد. فرمانده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه کشور تصریح کرد: امیدواریم که با تصمیماتی که اتخاذ شده حداقل در حوزه آب و راه وضعیت استان و بخصوص شهرستان لردگان اقدامات اجرایی موثری که مردم عزیز، خوب و ولایی و شهیدپرور این شهرستان بتوانند از این موهبت های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش برخوردار گردند و تحولی در استان چهارمحال و بختیاری در موضوع زیرساختی آب صورت گیرد. انتهای پیام /