جمعه 31 فروردین 1403

آمبولانس موتوری برای اولین بار در مشهد

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
آمبولانس موتوری برای اولین بار در مشهد

برنامه ریزی این خدمات به شکل ملی و در تداوم فعالیت های ستاد اربعین وزارت بهداشت است و در راستای ارائه خدمات بهتر در این حوزه از ظرفیت بهداشت و درمان کل کشور استفاده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام پایانی ماه صفر، 12 دستگاه موتورولانس به مشهد اختصاص یافته تا در محدوده‌های رینگ‌های حرم مطهر رضوی برای خدمت‌رسانی به‌موقع اقدام کنند.

به گزارش خبرآنلاین، دکتر محمدعلی کیانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه خدمات حوزه سلامت امسال در دهه آخر صفر بصورت متفاوتی ارائه می‌شود، افزود: راه اندازی 2 بیمارستان صحرایی و 168 پایگاه سلامت بهداشتی و درمانی شهری و جاده‌ای در مسیر زائرین پیاده از اقدامات دیگری است که توسط وزارت بهداشت و علوم پزشکی برای خدمات دهی به زائران دهه پایانی صفر آماده شده است.

وی تاکید کرد: برای 3 روز پایانی ماه صفر نه تنها هیچگونه کمبودی در بحث سرم و دارو نداریم بلکه بیشتر از میزان پیش‌بینی شده ذخیره داریم تا در صورت نیاز بلافاصله در اختیار ایستگاه‌های سلامت متقاضی قرار بگیرد.

کیانی خاطرنشان کرد: برای این ایام 2 بیمارستان صحرایی در ملک آباد و باب الرضا (ع) برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران امام رضا (ع) آماده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: برنامه ریزی این خدمات به شکل ملی و در تداوم فعالیت های ستاد اربعین وزارت بهداشت است و در راستای ارائه خدمات بهتر در این حوزه از ظرفیت بهداشت و درمان کل کشور استفاده شده است.

وی افزود: وزارت بهداشت در راستای تامین امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و نیازهای لجستیکی به این حوزه کمک میکند.

تماشاخانه

میمون‌های اوباش تاج محل / از حمله به گردشگران تا دزدی وسایل / استقرار تیم محافظتی

مسابقه پرواز؛ رقابت عجیب در تایوان / هیجان تماشاچیان برای 32 متر پرواز

فیلم های دیگر کانال عصر ایران در تلگرام
آمبولانس موتوری برای اولین بار در مشهد 2
آمبولانس موتوری برای اولین بار در مشهد 3
آمبولانس موتوری برای اولین بار در مشهد 4
آمبولانس موتوری برای اولین بار در مشهد 5