یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آمریکا

آمریکا

وب‌گاه عصر ایران

یک ویدئوی تازه منتشر شده دوربین داشبورد نشان می‌دهد در لوئیزویل آمریکا، یک کامیون از روی یک پل منحرف می‌شود و سپس پس از برخورد با حفاظ‌های کنار پل از آن آویزان می‌شود. «سیدنی توماس» 26 ساله، راننده این کامیون توسط آتش‌نشانان نجات یافت. این ویدئو که به‌تازگی منتشر شده مربوط به ماه مارس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز جمعه به وقت محلی گفت: کامیون‌های امدادی در حال حاضر وارد غزه شده‌اند. ما باید گذرگاه های زمینی را برای کمک به ساکنان غزه باز کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام اعلام کرد که تنها دستاورد این رزیم طی این مدت ویرانی در نوار غزه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بوئینگ متهم به نقض توافق پرونده سقوط‌های مرگبار 737 مکس شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی گردان‌های القسام در سخنانی در دویست و بیست و چهارمین روز از نبرد با ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تنها دستاورد این رژیم طی این مدت ویرانی در نوار غزه بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خودروهای ساخت هیوندای و کیا در بین سرقت‌شده‌ترین وسایل نقلیه‌ی بازار آمریکا قرار گرفتند.

وب‌گاه عصر ایران

جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز جمعه به وقت محلی گفت: کامیون های امدادی در حال حاضر وارد غزه شده‌اند. ما باید گذرگاه های زمینی را برای کمک به ساکنان غزه باز کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت تحریم‌های واشنگتن علیه مرکز آموزشی وزارت کشور این کشور در نیکاراگوئه نتیجه معکوس خواهد داشت و این مرکز علیرغم محدودیت‌ها به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از عمده نگرانی‌هایی که از سوی کارشناسان سازمان بهداشت جهانی و سازمان‌های مبارزه با مواد مخدر در جهان وجود دارد، مسئله ترکیب فنتالین و زایلازین است. فنتانیل (که خود ماده‌ای افیونی قدرتمند و عامل دو سوم از 110 هزار مرگ ناشی از مصارف بیش از حد یا اُوردوز در سال 2022 است)، در صورت ترکیب با زایلازین می‌تواند مهلک‌تر عمل کند. درواقع ترکیب دو داروی مخدر مهلک بدون هیچ رحم و شفقتی قربانی‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ایران سالانه بین 100 تا 500 میلیون تن نخاله در طبیعت رها می‌کنیم. حقیقت ماجرا این است که اگر به اطراف همه شهرها نگاه کنیم کاملاً معلوم است که نخاله‌ها به صورت مدیریت‌نشده و سازمان‌نیافته رها شده‌اند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست رونمایی از کتاب طوفان الاقصی، با سخنرانی فواد ایزدی عضو هیئت علمی دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی، سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، محمد حیدره قائم مقام وزارت ارشاد یمن، محمد حسن اختری رییس کمیته حمایت انقلاب اسلامی از فلسطین، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و محمد حسین محمدی سیرت عضو هیئت...

خبرگزاری تسنیم

یک دستمال سفری با امضای لیونل مسی تقریبا 900 هزار یورو فروخته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور اوکراین قانونی را امضا کرد که به موجب آن برخی از مجرمان اوکراینی می‌توانند به ارتش بپیوندند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال‌های اخیر، پیشرفت سریع فناوری برای خودروها چیزی شگفت‌انگیز بوده است. در حالی که پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین ویژگی‌ها معمولاً برای خودروهای بسیار گران‌قیمت در نظر گرفته می‌شد، امروزه مدل‌های معمولی و غیر لوکس نیز با ویژگی‌های تکنولوژیکی گسترده‌ای برای بهبود تجربه رانندگی عرضه می‌شوند.