دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

آمریکا

آمریکا

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.20 درصد کاهش به 2331 دلار و 4 سنت رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

ضربه کاری بی‌سابقه‌ای که ایران با وجود اعلام قبلی به پایگاه نظامی نواتیم وارد کرد، به نتانیاهو فهماند که اگر جنگ واقعی آغاز شود، چیزی از امکانات نظامی اسرائیل نخواهد ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولیعهد عربستان بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولیعهد عربستان تاکید کرد که این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین مخالف است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه رسانه‌ای دولت آلمان می‌گوید: تحریم‌ها علیه ایران و روسیه کارآمد نیستند اما غرب مجبور است تحریم کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری ونزوئلا سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهوری ونزوئلا به اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بعد از حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی‌، تقریبا تمام روندها و رویدادهای منطقه‌ای از یمن تا عراق و لبنان و غزه و ازتل‌آویو تا واشنگتن تحت تاثیر حمله ایران قرار گرفت و باعث تغییر سیاست‌ها شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشته است، مقامات اسرائیل به شدت با یکدیگر درگیر شده‌اند و هرکدام دیگری را مسئول شرایط رو به زوال اسرائیل معرفی می‌کند!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس سیاسی گفت: اندیشکده‌های مهم در اروپا و آمریکا در برابر این سوال قرار گرفته‌اند که چرا باید در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت کنیم؟

وب‌گاه فرارو

اگر یزدانی با ناآمادگی و بدون محک‌خوردن به المپیک برود و آنجا حتی قبل از رسیدن به فینال با نتیجه‌ای اسف‌بار به کارش در پاریس پایان دهد، آیا حرمتش حفظ شده است؟ ضمن اینکه چنین جریانی باید پاسخ‌گوی این پرسش مهم هم باشند که چرا حسن یزدانی حاضر نشد کتفش را زودتر عمل کند تا به‌موقع برای پاریس مهیا باشد؟ چرا یزدانی اجازه داد شایعاتی که می‌گفتند او برای رسیدن به پاداش بازی‌های آسیایی، جراحی‌اش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در شصتمین دوره دو سالانه هنر ونیز، ایران توانست با شعار متفاوت و نمایش آثاری از هنرمندان تراز اول هنر‌های کشور حضوری شایسته و مهم داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به روند انزوای رژیم جعلی صهیونیستی خواهیم پرداخت.

وب‌گاه گسترش

اطلاعات جدید درباره قیمت واحدهای مسکونی در منطقه 19 تهران منتشر شده است. طبق این اطلاعات، برای خرید یک واحد با مساحت 82 متر مربع در خیابان عبدل‌آباد، حداقل هزینه مورد نیاز برابر با 4.1 میلیارد تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جنگنده‌های اسرائیلیاطراف یک دانشگاه را در خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.