چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

آمریکا

آمریکا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گزارش راشا تودی، جو بایدن به «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین اطمینان خاطر داد و گفت پس از آنکه این لایحه جهت امضا به دستش برسد، ارسال کمک‌ها به اوکراین سریعا شروع خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خضریان گفت: راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور عقلانیت انقلابی است چون فرصت اعتماد مردم به نیرو‌های انقلاب را صرف کار‌های بنیادین می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

شرکت PDVSA از سال میلادی گذشته، به تدریج در حال جابجایی فروش نفت به ارز دیجیتالی یواس‌دی‌تی (USDT) بوده که به تتر هم معروف است و ارزشش به دلار آمریکا مرتبط است و برای حفظ ارزش ثابت، طراحی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیوید کامرون وزیرخارجه انگلیس در نخستین سفرش به قرقیزستان و در دیدار با همتای قرقیزی خود مدعی شد که این کشور شرکای تحت رهبری چین در حوزه اقتصادی دارد و بیشکک باید حق انتخاب شریکان را داشته باشد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه گفت: توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود.

وب‌گاه الف

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 43هزار و 896 تومان و حواله دلار نیز به 40هزار و 976 تومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متخصصان علوم پزشکی هشدار دادند آنفلوآنزا عامل بیماری‌زایی است که به احتمال زیاد در آینده نزدیک باعث ایجاد یک بیماری همه‌گیر جدید خواهد شد. متخصصان علوم پزشکی هشدار دادند آنفلوآنزا عامل بیماری‌زایی است که به احتمال زیاد در آینده نزدیک باعث ایجاد یک بیماری همه‌گیر جدید خواهد شد. یک نظرسنجی بین‌المللی که بنابر اعلام «گاردین» آخر هفته آینده منتشر می‌شود، نشان می‌دهد 57 درصد از متخصصان احتمال...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست پیشین و ایرانی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در خصوص شکست قهرمان نامدار کشتی آمریکا گفت: غرور تیلور به او اجازه نمی‌دهد که از کشتی خداحافظی کند و تمریناتش را دوباره آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول 46 سال گذشته با هدایت امامین انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی خود توانسته است از انواع تهدیدات پیچیده، متراکم، پرحجم و توطئه‌ها و بحران‌های امنیتی و دفاعی، به فضل الهی عبور کند و با تشکیل جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی استکبار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس آمریکا دانشجویان مخالف رژیم صهیونیستی و حامی فلسطین را دوشنبه در دانشگاه نیویورک بازداشت کرد تا بلکه بتواند به اعتراضات پایان دهد. در دانشگاه ییل و کلمبیا هم تنش‌ها بالاست و کلاس‌های حضوری تا اطلاع ثانوی منحل شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه که جدیدترین مورد آن کشف گور‌های دسته جمعی در بیمارستان ناصر واقع در خان یونس است اعلام کرد که برای هفتمین ماه متوالی جنایات نسل‌کشی دشمن صهیونیستی در نوار غزه ادامه دارد و آخرین مورد آن جنایت وحشیانه‌ای است که در بیمارستان ناصر در خان یونس مرتکب. دفتر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایط کنونی به نظر می‌رسد با توجه به کاهش قیمت اونس طلا، بازار سکه امروز هم شاهد قدرت‌نمایی جناح کاهشی باشد. به عقیده معامله‌گران این اتفاق باعث شده که زمین بازار سکه سست شود و کمتر کسی رغبت کند در موقعیت خرید قرار بگیرد. در شرایط کنونی به نظر می‌رسد با توجه به کاهش قیمت اونس طلا، بازار سکه امروز هم شاهد قدرت‌نمایی جناح کاهشی باشد. به عقیده معامله‌گران این اتفاق باعث شده که زمین...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اتفاقی که در اصفهان افتاد را نمی‌توان عنوان «حمله» برای آن به کار برد. رژیم صهیونیستی قبلا هم از این کارهای کودکانه و کور داشته است که جمهوری اسلامی ایران نیز در میدان پاسخ آن‌ها را داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی ضمن گرامیداشت شکست تاریخی حمله نظامی آمریکا به طبس و قدردانی از مردم سمنان برای استقبال پرشور از رییس‌جمهور و هیات دولت در سفر استانی اخیر اعضای کابینه، بیان کرد: اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند. وی افزود: رییس‌جمهور هم‌اکنون...