شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - استادیار گروه بیوشیمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشجویان و استادان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مراحل آزمایشگاهی ساخت سلولهای بنیادین شبه کبد و شبه پانکراس در این دانشگاه را به اتمام رساندند.

خبرگزاری مهر

دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد: روند پیگیری تخلفات دانشجویان در حوادث اخیر در کمیته انضباطی با جدیت انجام و در مواقع لزوم منجر به صدور احکام نهایی برای برخی از دانشجویان متخلف می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید حدادی اصل قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: در پی محدودیت تحصیل برای دانشجویان دختر افغانستان، تعدادی از دانشگاه‌های ایران همچون دانشگاه الزهرا (س) در تهران، دانشگاه کوثر بجنورد و دانشگاه حضرت معصومه (س) قم برای پذیرش بانوان افغانی تا زمان رفع این محدودیت اعلام آمادگی کردند. وی گفت: دانشگاه الزهرا (س) تا ظرفیت 50 نفر آمادگی پذیرش...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیمی از دانشمندان جمهوری چک، امسال برای تجلیل از «گرِگور مِندِل»، دانشمند و راهبی که آزمایش‌هایش در اواسط دهه 1800 میلادی ژنتیک مدرن را بنیان گذاشت، این کار را انجام دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: محضر ملت شریف و بصیر و دولت انقلابی ایران اسلامی رصد و مروری آگاهانه از روند جهانی در طول سالیان اخیر، به وضوح نشان می‌دهد که نبردی آشکار میان تمدن‌ها شکل گرفته است و در بالاترین نقطه تنازع، جریان استکبار خود را مبدع آخرین تمدن جهانی می‌داند و می‌کوشد صدای تمدن‌های کهن...

خبرگزاری مهر

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: در پی محدودیت تحصیل برای دانشجویان دختر افغانستان، تعدادی از دانشگاه‌های ایران برای پذیرش بانوان افغانی تا زمان رفع این محدودیت اعلام آمادگی کردند.

خبرگزاری مهر

براساس اعلام بنیاد ملی نخبگان، اعتبار پژوهانه در نظر گرفته شده برای حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد، هفتاد میلیون ریال و رساله‌های دکتری تخصصی، صد و پنجاه میلیون ریال اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران، تعارض منافع را ریشه بسیاری از ناکارآمدی‌ها، اختلال‌ها و اشکال مختلف فساد دانست و گفت: یکی از پیش شرط‌های اصلاح نظام حکمرانی و بازسازی و تقویت اعتماد و رضایت عمومی مدیریت تعارض منافع است.

خبرگزاری مهر

پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی درسال تحصیلی 1403- 1402 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 برگزار می شود و ثبت نام آن از امروز 10 دی ماه آغاز شد.