شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان از طراحی 13 مدل بورس تحصیلی جدید خبر داد.

خبرگزاری مهر

مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت از ارائه سیاست های اجرایی آموزش دستیاری برای افزایش سطح امید و کاهش میزان مهاجرت پزشکان خبر داد.

خبرگزاری مهر

رشت - دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) رعایت اخلاق اجتماعی را نیاز مبرم جامعه اسلامی دانست و گفت: اصلاح فرد و جامعه در گرو توجه به اخلاق و عرفان الهی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک مطالعه تحقیقاتی جدید اولین شواهد و مدارک مستقیم از اختلال در ترشح سروتونین در مغز افراد مبتلا به افسردگی را ارایه داده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور دانشجویان از مراکز مشاوره دانشگاه‌ها خواست در هدایت تحصیلی و شغلی دانشجویان حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته گذشته اخبار فراوانی از جنس آموزش و فناوری در دانشگاه‌ها منتشر شد که برای دانشجویان حائز اهمیت بود. برای مرور برخی از این اخبار با ما همراه باشید. رئیس دانشگاه تربیت مدرس خواستار نگاه ویژه مسئولان به بودجه دانشگاه تربیت مدرس شد رئیس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به پیشرفت‌های علمی و پژوهشی محققان این دانشگاه، از نهاد‌های بالادستی خواست نسبت...

خبرگزاری مهر

انجام 40 ساعت خدمت و تمام وقت بودن عضو هیات علمی از ضوابط اعطای پایه های تشویقی به اعضا به شمار می رود و همچنین امکان اعطای پایه تشویقی در زمان مرخصی زایمان وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک مطالعه با بررسی هزاران فرد از سراسر جهان نشان داده است که تفاوت‌های زیادی در میزان مصرف آب در طول عمر افراد وجود دارد. این تحقیقات به‌طور قطع اعتقاد رایج مبنی بر لزوم نوشیدن هشت لیوان آب در روز را با تردید رو به رو می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان ژاپنی سیستمی بر پایه قدرت «یادگیری ماشینی» ابداع کرده‌اند که با محاسبات سریع ریاضی جزئیات دقیق سونامی را پیش‌بینی می‌کند و بطور بالقوه می‌تواند جان انسان‌ها را در حوادث سونامی آینده نجات دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفته پژوهش با وجود اینکه به شکل رسمی 25 آذرماه پایان یافت، دانشگاه‌ها و برخی مراکز آموزش عالی در هفته گذشته با تقدیر از پژوهشگران برگزیده و فناوران منتخب این هفته را گرامی داشتند و مرکز رصد فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی ایران نیز به همین مناسبت افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت «گلوبال دیتا» در گزارشی اعلام کرد ربات‌ها کاربردهای مختلفی در صنعت نفت و گاز دارند و به موتور محرک در این صنعت تبدیل خواهند شد.