شنبه 21 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سالگرد رحلت علامه محمدتقی مصباح یزدی (ره) روز دوشنبه 12 دی ماه 1401 در محل مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: توانمندسازی دانشجویان در راستای مهارت افزایی و کسب و کار باید در رأس اولویت‌های دانشگاه‌ها باشد تا بعد از اتمام تحصیلات، بتوانند راحت تر جذب بازار کار شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌محل‌های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی از روز چهارشنبه 30 آذرماه 1401 آغاز شده و تا آخر وقت امروز شنبه 10 دی ادامه دارد و داوطلبان تا ساعت 24 امروز شنبه فرصت دارند برای انتخاب رشته به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. پذیرش برای رشته‌هایی از این دست، براساس سوابق تحصیلی (معدل...

خبرگزاری مهر

به رشته های علوم پزشکی در مقطع کاردانی در پذیرش بدون آزمون بهمن ماه ظرفیتی اختصاص یافته که داوطلبان می توانند با معدل دیپلم و بر اساس سوابق تحصیلی و مصاحبه در این رشته ها ثبت نام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروهی از فناوران ایرانی حوزه پزشکی و مهندسی موفق به ساخت نمونه‌های فیزیکی قابل لمس شدند که هم روند جراحی‌های پیچیده را آسان می‌کند و هم می‌تواند جایگزین مولاژهای (مدل‌های آناتومی) پزشکی و حتی جسد باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران نوعی تجهیزات الکترونیکی بی‌سیم طراحی کردند که به سازگاری بیشتر فناوری اینترنت اشیا با محیط زیست کمک می‌کند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ربات‌های ساخته‌شده در سال 2022 میلادی باهوش‌تر، کوچک‌تر و مرگبارتر شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته برای ظرفیت‌های خالی مانده در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال 1401، صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش نوبت بهمن ماه سال 1401 خبر داد.

خبرگزاری مهر

ملت ایران در 9 دی ماه نشان داد که توطئه چینی، آشوب، اغتشاش، تخریب و ترور و جنگ ترکیبی با همه پیچیدگی‌ها و تنوعش علیه ملت ایران ناکارآمد و از پیش شکست خورده است.

خبرگزاری مهر

مراسم گرامیداشت سالگرد حماسه نهم دی ماه به همت مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد رهبری با همکاری بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها برگزار می شود.