جمعه 20 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحقیقات حاکی است که تغییرات آب و هوایی در حال ایجاد تغییر در «جریان جت» اتمسفر فوقانی زمین است و با تناوب بیشتری هوای سرد قطبی را به مناطق جنوبی‌تر منتقل می‌کند با این حال هنوز هیچ قطعیت علمی در این خصوص اعلام نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین نمایشگاه قطعات یدکی و مصرفی صنعت خودرو به منظور حمایت از طرح های نوآورانه دانش بنیان‌ها در تولید قطعات خودرو با فناوری بالا توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برپا می شود.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهیفت: باید زمینه برای جذب این قشر فراهم شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با تشکیل اندیشکده بانوان و تحکیم خانواده 17 اندیشکده در این وزارتخانه فعالیت می کنند.

خبرگزاری مهر

اهواز - وزیر علوم با صدور حکمی، رئیس جدید دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان را منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه در گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به پیشرفت‌های محققان دانشگاه تربیت مدرس در حوزه کار پژوهشی، گفت: از نظر پژوهشی، کار‌های بسیار بزرگی در دانشگاه تربیت مدرس صورت گرفته به طوریکه این پیشرفت‌ها مورد تایید همگان قرار دارد، به خصوص در سال گذشته این پیشرفت‌ها شتاب مضاعفی گرفته است. وی علت پیشرفت‌های علمی را همدلی و همفکری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس مصوبه جلسه 50 کمیته تعیین روسای دانشگاه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، احکام ریاست چهار دانشگاه و یک پژوهشگاه کشور را برای مدت چهار سال صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان از ایجاد تغییراتی در امکان عضویت افراد مستعد در هسته‌های تأیید شده طرح شهید احمدی روشن خبر داد و گفت: انتظار می‌رود بیش از 2 هزار و 900 دانشجو - طلبه و نودانش‌آموخته برتر در سراسر کشور در این هسته‌ها جذب و به کارگیری شوند.

خبرگزاری مهر

دبیر قرارگاه تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید گفت: دوره های آموزشی دانش افزایی و توانمند سازی مدیران و اساتید بسیجی در تاریخ 5 تا 7 بهمن ماه 1401 و به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جنگ روسیه و اوکراین تبعات فراوانی برای صنعت فضایی در پی داشته است؛ مختصری از این تبعات را با هم مرور می‌کنیم.