جمعه 20 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز نام‌نویسی در پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته این دانشگاه از چهارم دی ماه خبر داد.

خبرگزاری مهر

مهلت ثبت نام آزمون ارزیابی علمی دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل ویژه ورودی های تا پیش از 2019 ظهر امروز چهارشنبه 30 آذرماه به پایان می رسد.

خبرگزاری مهر

بیست و سومین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی، چهارم دی ماه 1401 در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی و با حضور مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در محل سالن 38 نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. مصطفی راعی عباس آبادی مدیر عامل شرکت کارخانجات پارس الکتریک (سهامی عام) در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای همگام شدن با سیاست‌های تولید صنعتی شعار سال و تولید محصولات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی قربانی، رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران در نشست انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست و دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: با توجه به مسئولیت اجتماعی دانشکده منابع طبیعی به عنوان دیده‌بان محیط زیست، دو محور فناوری‌های نوین و کارآفرینی پایدار اکولوژیکی به عنوان محور‌های کلیدی در همکاری‌های...

خبرگزاری مهر

تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست و دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران منعقد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز بسیج اساتید وزارت علوم گفت: درفرایند جذب اساتید برخی مباحث، مباحث عقیدتی و بصیرتی است که باید در این حوزه دقت زیادی صورت گیرد اما متأسفانه در دوره‌هایی به این مسئله توجه نشده است.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت از واگذاری مسئولیت برگزاری آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی به دانشگاه های علوم پزشکی منتخب خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،، آزمون مجدد سراسری ورودی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور که به آزمون رفع شبهه معروف شده است در روز 4 آذرماه 1401 برای داوطلبانی که طبق نظر مرجع رسیدگی کننده به تخلفات آزمون، موظف به شرکت در آزمون بودند برگزار شده است. دفترچه سوالات آزمون مجدد سراسری ورودی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در اینجا از سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده...

خبرگزاری مهر

سازمان سنجش آموزش کشور دفترچه سوالات آزمون رفع شبهه برای داوطلبان کنکور 1401 را منتشر کرد.