جمعه 20 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان حوزه پزشکی اعلام کردند: یکی از زیر سویه‌های اومیکرون در برابر همه آنتی‌بادی‌های درمانی موجود مقاوم است و این یافته‌ها حاکی از آن است که برای مقابله با این زیرسویه باید درمان‌های جدید شناسایی شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، با برگزاری اولین جلسه اتاق فکر بانوان و تحکیم خانواده، هفدهمین اندیشکده تخصصی وزارت علوم تشکیل شد. دکتر علی خیرالدین در اولین جلسه اندیشکده بانوان و تحکیم خانواده که در دفتر معاونت فناوری و نوآوری برگزار شد، گفت: مشکلات در اندیشکده‌ها ضمن شناسایی و اولویت بندی، مورد بررسی تخصصی قرار می‌گیرند و در همین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرصتی که به تیم‌ها و هسته‌ها این امکان را می‌دهد تا از مزایایی، چون «تشکیل هسته‌های فناور و نوآور و دانش‌بنیان»، «راه‌اندازی استارت‌آپ‌های دانش‌بنیان»، «آموزش اصول علمی کارآفرینی»، «تعیین مسیر شغلی توانمندسازی شغلی» «امکان بهره‌مندی از مزایای شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان همکار»، «امکان کارآموزی در مراکز معتبر پس از اخذ آزمون جذب و ورود به...

خبرگزاری مهر

دانشگاه تهران در پیامی درگذشت استاد ایرج اعتصام استاد پیشکسوت دانشکده شهرسازی دانشکدگان هنرهای زیبا دانشگاه تهران را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران گفت: بر اساس ارزیابی‌ها، دانشگاه تهران در مقایسه با دانشگاه‌های دیگر دوره موفقی را پشت سر گذاشت و این ناآرامی‌ها را با کمترین صدمات سپری کرد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - فرماندار اردستان گفت: امروز جهاد تبیین باید از آموزش و پرورش و مدارس آغاز شود، شایسته است دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی آشنا شوند.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی دانشگاه تهران از تمدید مهلت حذف اضطراری دروس نیمسال اول سال تحصیلی 1402 - 1401 دانشجویان دانشگاه تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - درمان زودهنگام بیماران قلبی از طریق سرمادرمانی با هدایت یک لوله کوچک (catheter cryoablation) می‌تواند پیشرفت بیماری را متوقف کرده و احتمال خطرات شدید سلامتی را کاهش دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه این روزها با بی‌انصافی تمام به بهانه آزادی زنان، به نظام اسلامی هجمه می‌شود و دستاوردها نادیده گرفته می‌شود. گفت: آزادی و کرامتی که انقلاب اسلامی برای زنان ایران به ارمغان آورده، اصلاً با آنچه که قبل از انقلاب اسلامی بود قابل مقایسه نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمونه‌های معدنی جمع‌آوری‌شده از سیارک ریوگو احتمالاً محل تولد اسرارآمیز این سیارک را مشخص می‌کنند.