جمعه 20 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نام نویسی و انتخاب رشته برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال 1401 تکمیل نشده، در نوبت بهمن ماه آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال 1401 تکمیل نگردیده، می‌رساند پذیرش در این مرحله برای رشته محل‌های مذکور براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در نوبت بهمن ماه صورت می‌گیرد. ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز چهارشنبه مورخ...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی نامه ای خطاب به عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار جایگزین شدن آزمون «علوم پایه» به جای آزمون «صلاحیت علمی» دانشجویان علوم پزشکی خارج از کشور متقاضی انتقال به داخل شد. متن این نامه به شرح زیر است: استاد ارجمند جناب آقای دکتر عین اللهی وزیر محترم بهداشت، درمان و اموزش...

خبرگزاری دانشجو

عابدین مومنی، رئیس مرکز گزینش دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در واکنش به آنچه که محسن برهانی عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران تحت عنوان «پرونده‌سازی برای اخراج از دانشگاه» ادعا کرده است، گفت: اظهارنظر‌های آقای برهانی نه تنها درباره ناآرامی‌های اخیر، بلکه قبل از آن هم محل انتقاد‌هایی از سوی کنشگران اجتماعی بوده است که بعضا نحوه اعلام نظرشان را...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه صنعتی شریف در پیامی آغاز فصل زمستان و فرارسیدن شب یلدا را به دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان این دانشگاه تبریک گفت.

خبرگزاری مهر

ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش برخی از رشته های تحصیلی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی به شیوه صرفاً با سوابق تحصیلی و با ملاک معدل کتبی دیپلم آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، در بازی‌های امروزاستاد بین المللی آرش طاهباز با پیروزی در هر سه دیدار، 3 امتیازی شد و به همراه دوبازی کن چینی و اندونزیایی در صدر جدول قرار گرفت. استاد فیده آرمان حاکمی با 2.5 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد و استاد بزرگ خلیل موسوی و استاد بین المللی آرش داغلی با 2 امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند. در جدول...

خبرگزاری مهر

در آیین پایانی هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه علامه، پژوهشگران برتر کشوری و دانشگاهی در این دانشگاه معرفی و تقدیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نام‌نویسی و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: این دانشگاه به چهار هزار و 500 نفر عضو هیات علمی نیاز دارد در صورتی در زمان حاضر تنها یکهزار نفر عضو هیات علمی در این دانشگاه فعال هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشجویان دانشگاه شریف، در کنار حضور منظم در کلاس‌های درس و پیگیری امور تحصیلی خود، از توجه به خانواده‌های کم‌توان مالی و کمک و همیاری آنها نیز غافل نشده و سعی کردند هر چه در توان دارند در طَبَق اخلاص قرار داده و دل نیازمندان جامعه را در این شب یلدا شاد کنند.