جمعه 20 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی طی حکمی حمید ذوالفقاری را به عنوان سرپرست معاونت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان منصوب کرد. دهقانی در این حکم خطاب به ذوالفقاری تاکید کرده است؛ «نظر به مراتب شایستگی و تجارب؛ به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست معاونت...

خبرگزاری مهر

فراخوان نهمین هم‌اندیشی سالانه دانشجویان و دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور با عنوان «برای ایران؛ بررسی و ایجاد زمینه‌های گفتگو و تعامل تحصیل‌کرده‌های خارج از کشور» اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اهمیت جذب دانشجویان خارجی در کشور در حوزه های علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی گفت: یکی از سیاست‌های مهم و اثرگذار وزارت علوم که نتایج مثبتی نیز تاکنون به دنبال داشته است، اعزام دانشجو به بهترین دانشگاه‌های دنیا و جذب دانشجو از همه کشورها است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام با بیان این که هرساله شرکت کلاریویت آنالیتیکس به معرفی برترین پژوهشگران پر استناد دنیا (HCR) می پردازد، اعلام کرد: در سال 2022 از جمهوری اسلامی ایران 14 پژوهشگر برتر در فهرست پژوهشگران پراستناد برتر دنیا قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور بر اهمیت و ضرورت توجه به اقتصاد مغزافزار برای حضور قدرتمند در بازار صادرات و عرصه بین‌المللی تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور از آمادگی دولت برای ورود نخستین گروه نخبگان به دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: نخبگان به عنوان کارشناس و کارشناس مسوول با قابلیت های ویژه استخدامی از جمله حقوق و مزایای ویژه و با فرصت ارتقا سهل‌تر و با چند رتبه بالاتر در دستگاه‌ها جذب می‌شوند.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: ایام 9 تا 19 دی ماه با ابتکار دانشگاه آزاد به عنوان دهه مکتب مقاومت نام گذاری و اولین جلسه ستاد بزرگداشت این دهه برگزار شد.