جمعه 20 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

قم - رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: محققین حوزوی باید با مجلس مرتبط شوند و زمینه حضور پژوهشگران و صاحب نظران حوزه در کمیسیون های مختلف مجلس فراهم شود.

خبرگزاری مهر

اهواز - رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: شورای گسترش آموزش عالی کشور موافقت خود را با ایجاد پردیس علم و فناوری این دانشگاه اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه‌های کشور از لحاظ سلامت اداری و شفافیت، پیشتاز و الگوی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فربهی، عضو هیئت مدیره موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر در نشست خبری رویداد جوانه ثریا که در محل دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار شد با بیان اینکه کل امنیت غذایی در آب خلاصه می‌شود، گفت: توسعه و پیشرفت کشور لاجرم از میسر اقتصاد دانش بنیان می‌گذرد و اگر ما بخواهیم اقتصاد دانش بنیان را راهبرد خود قرار دهیم در این مسیر باید تولید علم، تولید فن آوری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز طراحی صنعتی معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری چهارم دی ماه، اختتامیه دومین دوره جشنواره طراحی صنعتی ایران را برگزار می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهمنامه همکاری چندجانبه سازمان جهاددانشگاهی و استانداری سیستان و بلوچستان به منظور استفاده از توانمندی‌های فرهنگی، اجتماعی، اجرایی، علمی، آموزشی، تحقیقاتی، فناوری، کارآفرینی و تجاری‌سازی جهاددانشگاهی در توسعه این استان به امضا رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای استفاده از توانمندی‌های فرهنگی، اجتماعی، اجرایی، علمی، آموزشی، تحقیقاتی، فناوری، کارآفرینی و تجاری‌سازی جهاددانشگاهی به‌منظور توسعه‌ای استان سیستان و بلوچستان، تفاهم‌نامه همکاری این دو مجموعه دوشنبه 28 آذرماه 1401 به امضای دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و دکتر حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان رسید. هدف این تفاهم‌نامه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد در نشست خبری رویداد جوانه ثریا که در محل دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت: برگزاری رویداد جوانه ثریا در حوزه امیت غذایی را به فال نیک می‌گیریم؛ چرا که امنیت غذایی اساس امنیت ملی ماست و خودکفایی و دسترسی در قلمرو سرزمینی به نیازمندی‌های کشور موضوعی است که مورد توجه رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان پی برده‌اند که یک تغییر بسیار اندک در ژنتیک سلول‌ها با گذشت زمان در روند پیری مؤثر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با تاکید براینکه، این معاونت و بنیاد ملی نخبگان دو بستر کمک به استعدادهای برتر برای ثروت آفرینی در کشور هستند، گفت: تنها راه اصلاح و ارتقای کشور، استفاده از نخبگان در حکمرانی و مدیریت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرآمدان پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت با حضور معاون علمی ریاست جمهوری، معاون فناوری و نوآوری، قائم مقام وزیر علوم و رئیس دانشگاه تقدیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: دانشجویان جدید به رشته های فنی و مهندسی اقبال کمتری نشان می‌دهند؛ این درحالی است که کشور از نظر فناوری و تولید محصولات فناورانه در حال پیشرفت است و عموم پیشرفت های نوآورانه و فناورانه مربوط به رشته‌های مهندسی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود جبارپور، مدیر عامل پژوهشکده علم و فن آوری ثریا در نشست خبری رویداد جوانه ثریا که در محل دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت: سازماندهی جامعه نخبگان در راستای تولید ثروت و حل نظام مسائل کشور از طریق ورود دانشجویان به اکوسیستم فن آوری و کارآفرینی مهمترین اولویت‌های دانشگاه آزاد است و هدف گذاری پژوهشکده علم و فن آوری ثریا به عنوان یک مجموعه...