جمعه 20 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو روح الله دهقانی فیروزآبادی عصر امروز در مراسم تجلیل از نام آوران پژوهشگران و فناوران نمونه دانشگاه علم و صنعت و افتتاح ناحیه نوآوری این دانشگاه افزود: دانشجویان جدید به رشته‌های فنی و مهندسی اقبال کمتری نشان می‌دهند. زمانی که بنده کنکور دادم یادم هست که 700 تا 800 هزار نفر در رشته مهندسی بعد رشته تجربی و بعد از آن رشته علوم انسانی شرکت می‌کردند. وی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: دانشگاه‌ها باید در میدان حل مساله حضور جدی داشته باشند، بسیاری از دانشگاه‌ها برای اثبات موقعیت خود بجای اینکه به مأموریت‌ها و جایگاه خود بیاندیشند صرفاً به رتبه بندی‌های عمومی با معیارهای ساده سازی شده بیرونی تکیه می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراخوان مرحله دانشگاهی سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه الزهرا (س) منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آئین تجلیل از نام‌آوران پژوهشگران و فناوران نمونه دانشگاه علم و صنعت در مرکز همایش‌های بین‌المللی این دانشگاه با حضور منصور انبیاء رئیس دانشگاه علم و صنعت و روح‌الله دهقانی فیروزابادی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد. منصور انبیاء رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در آیین تجلیل از نام‌آوران و پژوهشگران و فناوران نمونه دانشگاه گفت: در دانشگاه...

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: راه اندازی پردیس علم و فناوری در زمین پنج هکتاری دانشگاه شهید چمران اهواز در شورای گسترش آموزش عالی به تصویب و تایید رسید.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی همزمان با برگزاری ویژه برنامه‌های هفته پژوهش با حضور ریاست دانشگاه و جمعی از مدیران در تهران افتتاح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تولید علم و دستیابی به فناوری‌های نوین برای ارتقاء جایگاه علمی دانشگاه تربیت مدرس و تبدیل یافته‌های پژوهشی به ثروت در فضای سالم فرهنگی و اجتماعی، مرهون مطالعه و پژوهش اعضای هیات علمی و دانشجویان می‌باشد. هفته پژوهش و فناوری، نیز فرصت مناسبی را برای توجه و تمرکز بر ابعاد مختلف امور پژوهش و فناوری فراهم می‌آورد تا کلیه اعضای هیات علمی و دانشجویان...

خبرگزاری مهر

قم - عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه پژوهش ها نباید کلیشه ای باشد گفت: مسئله پژوهش باید نیاز محور باشد و بتواند به نیازی حوزه و جامعه پاسخ دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطالعه جدید محققان نشان می‌دهد عفونت‌های ویروسی سیستم بویایی می‌تواند پیشرفت بیماری آلزایمر (AD) را تسریع کند.