جمعه 20 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: مرحوم حجت‌الاسلام موسوی لاری شیرازی، عالمی متواضع و بی‌اعتنا به شهرت بود و به وظیفه خویش در قبال ترویج پیام مکتب اهل بیت (ع) اهتمام داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ کدام از دانشجویان این دانشگاه ممنوع الورود نیستند اما فرآیند تشکیل جلسات کمیته انضباطی بدوی و تجدیدنظر در موارد ضروری طبق مقررات در حال انجام است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

سازمان سنجش قسمت هایی از منابع آزمون سراسری نوبت های دی ماه 1401 و تیرماه 1402 را که نباید از آنها سؤال طراحی شود را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: چهار محصول فناورانه شرکت‌های دانش بنیان به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در واحد علوم و تحقیقات مشتمل بر سیستم کنترل 6 محور، روغن موتور توربین جت، سیال هیدرولیکی و کیت همزمان سوء مصرف دارو و مواد مخدر رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم گفت: در نظر داریم که قوانین و مقررات کرسی‌های آزاد اندیشی را مورد بازنگری قرار دهیم، باید شرایطی ایجاد کنیم که جامعه فرهیخته به کرسی های آزاد اندیسی اعتماد کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران حمایت‌های ویژه‌ای را در راستای توسعه و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان برنامه‌ریزی کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به واگذاری حقوق انتفاع عرصه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و فناوری به شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع پیشرفته به صورت نقد و اقساط اشاره کرد. بر این اساس، برای اراضی با مساحت بیش‌تر از 3000 متر مربع...

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی دانشگاه تهران تعویق یک هفته‌ای امتحانات این دانشگاه را تکذیب کرد و گفت: امتحانات دانشگاه از 24 دی ماه آغاز و تا ششم بهمن ماه ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: صنایع باید دانشجویان را بپذیرند و بدانند آینده متعلق به آینده است. دانشجویان هم باید با صنعت مرتبط با رشته تحصیلی خود تعامل داشته باشند.