جمعه 20 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست تشکیلاتی "اصحاب روح الله" با حضور مسئولان سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور از 23 تا 25 آذرماه سال 1401 در حال برگزاری است. این نشست با هدف ارتقا توانمندی‌های سیاسی دانشجویان بسیجی در جهت تقویت فعالیت‌های سیاسی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود. نگاه کلان به انقلاب اسلامی، اندیشه سیاسی در اسلام، هندسه انقلاب اسلامی، بایسته‌های جهاد تبیین، ایفای...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشان ویژه‌ای که طی ماه‌های اخیر با همکاری مشترک دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران تحت عنوان «نشان نماد آموزش عالی ایران» مورد بررسی قرار داشت، از سوی شورای موسس این نشان تحت عنوان «نشان عالی دانش» نام گرفت. نخستین دوره اعطای این نشان 8 خرداد 1402 برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا کریمیان با بیان اینکه تاکنون بیش از 340 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 ثبت نام کرده‌اند، گفت: متقاضیان برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و علاقه‌مندان به شرکت در بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور که در زمان مقرر موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند تا پایان...

خبرگزاری مهر

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: فردا 26 آذر آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، هاشم داداش پور در حاشیه افتتاح سالن فرهنگی ورزشی ریحانه دانشگاه کاشان گفت: همیار دانشجو به منظور ترویج فرهنگ همیاری در میان دانشجویان و بهره گیری پاره وقت از توانمندی‌های دانشجویان در پیشبرد امور دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ایجاد زمینه تجربه‌اندوزی و مهارت‌آموزی دانشجویان است. وی افزود: این طرح با رویکرد دولت و مجلس...

خبرگزاری مهر

سومین دوره آموزشی آنلاین تربیت کادر متخصص پیشگیری اولیه از اعتیاد با همکاری سازمان همکاری اقتصادی اکو (ECO)، ستاد مبارزه با مواد مخدر و مرکز مشاوره دانشگاه تهران در دانشگاه تهران برگزار شد.

خبرگزاری مهر

نشان ویژه‌ای که با همکاری مشترک دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران تحت عنوان «نشان نماد آموزش عالی ایران» مورد بررسی بود، از سوی شورای موسس تحت عنوان «نشان عالی دانش» نام گرفت.

خبرگزاری مهر

رئیس امور دانشجویان وزارت علوم گفت: حدود 4 هزار واحد خوابگاهی در دانشگاه های کشور در حال ساخت است که سعی داریم تا پایان سال آینده این خوابگاه ها را تکمیل کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان اطلاعات ارزشمندی درخصوص عواملی ارائه کرده‌اند که باعث گسترش جهانی ژن‌های مسئول مقاومت باکتری‌ها در برابر آنتی‌بیوتیک‌ها می‌شود.

خبرگزاری مهر

حوزه علوم اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از میان دانشجویان دانشگاه برای ترم جدید معرفت‌جو می‌پذیرد.

خبرگزاری مهر

مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی هوشمند «سمپوزیوم دو روزه هوش مصنوعی در علوم پزشکی» ویژه اعضای هیات علمی، دانشجویان و پژوهشگران را برگزار می کند.

خبرگزاری مهر

آیین افتتاحیه نخستین جشنواره ورزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور مدیران وزارت بهداشت و ورزشکاران، مربیان، سرپرستان تیم ها برگزار شد.

خبرگزاری مهر

معاون مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیات علمی از فردا آغاز می شود در این فراخوان برای اولین بار متقاضیان حین خدمت مقدس سربازی می توانند در فراخون شرکت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان با استفاده از داده‌های تلسکوپ ماهواره‌ای گایا کشف کردند که بخش‌های بزرگی از دیسک بیرونی کهکشان راه شیری می‌لرزد. این کشف به آن‌ها کمک می‌کند تا شناخت بیشتری از کهکشان راه شیری به‌دست آورند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور رئیس موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی گفت: «شبکه متخصصین آموزش عالی» با هدف هم‌افزایی دانشگاه‌های سراسر کشور برای بررسی مسایل حوزه‌های تخصصی و خارج شدن از وضعیت جزیره‌ای و حل مشکلات موجود در این بخش تشکیل شد.