جمعه 20 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته گذشته اخبار فراوانی از جنس آموزش و فناوری در دانشگاه‌ها منتشر شد که برای دانشجویان حائز اهمیت بود. برای مرور برخی از این اخبار با ما همراه باشید. الزام به ارائه تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی و معافیت تحصیلی برای انتخاب واحد نیمسال دوم دانشجویان شاغل به تحصیل کلیه مقاطع تحصیلی موظف به پیگیری و ارائه تائیدیه تحصیلی مقطع قبلی و دانشجویان ذکور...

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هشت هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می‌کنند، اعلام کرد: شرکت‌های دانش بنیان کشور امسال تاکنون 400 میلیارد تومان فروش محصول داشتند.

خبرگزاری مهر

اهواز - معاون وزیر علوم گفت: دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان با توجه به امکانات و مجموعه علمی و توانمندی فنی که دارد می‌تواند نقش مؤثری را در توسعه مناطق داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد نامه‌ای به وزیر امور خارجه در مورد موضع اخیر رئیس جمهور چین ارسال کرد. متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای امیر عبداللهیان وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با سلام و آرزوی توفیقات روزافزون از خداوند منان برای شما و همکارانتان. در آغاز از موضع گیری سریع و به موقع شما نسبت به بیانیه مشترک شورای همکاری خلیج فارس...

خبرگزاری مهر

قم - معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اخلاص، فروتنی و پشتکار را از جمله ویژگی‌های ممتاز مرحوم آیت الله موسوی لاری در عرصه تبلیغ دین برشمرد.

خبرگزاری مهر

قم - استاد حوزه علیمه قم گفت: اقداماتی که مرحوم آیت الله موسوی لاری در عرصه تبلیغ دین در خارج از کشور انجام می‌داد بسیار تحسین برانگیز بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان موفق به طراحی روشی شدند که مواد مضر و آلاینده های سرطان‌زا موجود در آب آشامیدنی را به ترکیباتی بی‌ضرر تجزیه می‌کند.

خبرگزاری مهر

دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد: هیچکدام از دانشجویان دانشگاه ممنوع الورود نیستند اما فرایند تشکیل جلسات کمیته انضباطی بدوی و تجدیدنظر در موارد ضروری طبق مقررات در حال انجام است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان سنجش از حذف آزمون کاغذی در سال 1403 خبر داد و افزود: این کار می‌تواند برای جلوگیری از تقلب در آزمون موثر باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیاده‌روی فضایی فضانوردان روس قرار بود روز گذشته (چهارشنبه 23 آذرماه) انجام شود که به دلیل نشتی فضاپیمای سایوز اِم‌اِس - 22، این برنامه لغو شد و مهندسان در حال ارزیابی نشتی فضاپیما هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این همایش سه روزه، شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های تابعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس درباره محور‌ها و موضوعاتی، چون توسعه سبد محصولات، دانش فنی، بومی سازی مواد شیمیایی و کاتالیست‌ها، ساخت تجهیزات دوار، ساخت تجهیزات ثابت و ابزار دقیق، پوشش‌های نوین و بهبود و تحول در فرآیند به بحث و تبادل نظر می‌پردازند. در این رویداد که با مشارکت معاونت علمی،...

خبرگزاری مهر

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی با تسلیت شهادت مولوی عبدالواحد ریگی این اقدام را رسوا کننده عمق کینه و جهالت مزدوران استکبار برشمرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور فهرست حذفیات منابع طرح سوال آزمون سراسری سال 1402 را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس