شنبه 29 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 گروه علوم پزشکی نیمه اول شهریورماه 1401 منتشر می شود.

خبرگزاری مهر

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بهتر است داوطلبان ضمن بررسی بیشتر زودتر نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند و آن را به روزهای آخر موکول نکنند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه تهران گفت: ساختار جدید دانشگاه قبل با نگاه تمرکززدایی و تفویض اختیار از پایان سال 1400 تدوین شد و به تصویب هیات امنای دانشگاه رسید و اکنون آنچه که در بسترسازی ساختاری مدنظر بود اتفاق افتاده است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: 26 پایگاه مشاوره انتخاب رشته دانشگاهی با توجه به اعلام نتایج رتبه داوطلبان شرکت کننده کنکور سراسری، در این استان فعال است که به سه روش حضوری، تلفنی و مجازی به داوطلبان خدمات ارائه می‌کنند.

خبرگزاری مهر

در این فیلم، توصیه‌های مهم معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش درباره نکاتی که باید در انتخاب رشته رعایت کرد را مشاهده می‌نمایید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از امروز چهارشنبه 19 مردادماه آغاز شده و در روز سه شنبه 25مرداد ماه پایان می‌پذیرد. مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی مالیاتی در اجرای بند 1 ماده 7 دستورالعمل نامه شماره 100/10713/ ص مورخ 1400/09/28...

وب‌گاه عصر ایران

امیر سراج، اختر فیزیکدان جوان دانشگاه هاروارد آمریکا با ارائه طرحی عجیب قصد دارد تا یک جرم بین ستاره‌ای را با استفاده از یک آهن ربای بزرگ از دل اقیانوس خارج کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهلت ثبت‌نام اینترنتی پذیرش دانشجوی ارشد و دکتری در پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس دانشگاه تهران از طریق آزمون اختصاصی تا آخر وقت امروز (چهارشنبه 19 مرداد ماه) ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

فرصت جدید ثبت نام در شصت و نهمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و ششمین دوره آزمون گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از امروز چهارشنبه 19 مرداد آغاز شد.