شنبه 29 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

فرصت جدید ثبت نام در شصت و نهمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و ششمین دوره آزمون گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از امروز چهارشنبه 19 مرداد آغاز شد.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از صدور مجوز اجرای 29 عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضا محور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تصویب هماهنگ طرح ویژه جذب رتبه‌های برتر کنکور سراسری و برگزیدگان المپیاد دانش‌آموزی در رشته‌های هدف اولویت‌دار کشور توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

خبرگزاری مهر

افتتاحیه نخستین طرح ملی ضیافت ایثار «بخش خواهران» فردا با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی از صدور مجوز اجرای 29 عنوان دوره آموزش کوتاه مدت تقاضا محور این دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران نسبت به برخورد با عزاداران حسینی در کشور‌های همسایه واکنش نشان داد. متن این بیانیه به شرح زیر است: «ای‌ها الناس! اسمعوا قولی، و لا تعجلوا حتی اعظکم بما هو حق لکم علی، و حتی اعتذر الیکم من مقدمی علیکم فان قبلتم عذری و صدقتم قولی و أعطیتمونی النصف من أنفسکم کنتم بذلک أسعد و لم یکن لکم علی سبیل و ان با تقبلوا...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس دانشگاه تهران برای سال تحصیلی 1402-1401 در مقاطع دکتری تخصصی، دکتری تخصصی بین‌الملل (به زبان انگلیسی)، کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد بین‌الملل مجازی (به زبان انگلیسی) از طریق آزمون اختصاصی نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می‌کنند. مهلت ثبت‌نام الکترونیکی متقاضیان تحصیل از طریق آزمون اختصاصی در مقاطع دکتری تخصصی، دکتری...

وب‌گاه عصر ایران

شیء که شکلی شبیه مو دارد به راحتی در سمت چپ تصویر قابل مشاهده است و برای راحتی دور آن با رنگ قرمز مشخص شده است. دانشمندان حالا در تلاش هستند تا بفهمند این شیء از کجا آمده و آیا بخشی از سیستم فرود استقامت بوده که در لبه دریل گیر کرده یا خیر.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان سنجش، حسن مروتی در مورد این طرح ویژه گفت: با تصویب هماهنگ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رتبه‌های 1 تا 100 گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و همچنین رتبه‌های 1 تا 50 گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در کنکور سراسری سال 1401 و دارندگان مدال‌های طلا،...

خبرگزاری مهر

معاون امور آزمون های سازمان سنجش: اواخر دی ماه 1401 و اواسط تیر 1402، دو کنکور برگزار می‌شود و هر کنکور برای داوطلبان، 2 سال اعتبار دارد.

خبرگزاری مهر

زمان‌بندی فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم در آبان سال 1401 توسط مرکز جذب اعضای هیات علمی منتشر شد.

خبرگزاری مهر

سازمان سنجش مصوبه جدید هیات وزیران درباره آیین نامه اجرایی ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای استفاده از سهمیه ایثارگری در کنکور سراسری 1401 را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در یادداشتی ضمن محکوم کردن اهانت تعدادی افراد گرفتار به عناد و کفر به ساحت مقدس قرآن کریم گفت: اهانت به قرآن مجید، اهانت به حقیقت، درستی و راستی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین رویداد جهت گیری تخصصی با محور روش تصمیم گیری و انتخاب آینده تخصصی ویژه دانشجویان پسر ورودی 98 و 97 کارشناسی از 1 تا 6 شهریور 1401 سالجاری در آبعلی برگزار می‌شود. علاقه مندان به شرکت در چهارمین رویداد جهت گیری تخصصی می‌توانند از 15 تا 20 مردادماه از طریق سایت اینترنتی به آدرس www.JahatGiri.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند. چهارمین رویداد...