شنبه 29 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، توافق نامه سه جانبه بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد نخبگان به منظور حمایت ویژه از برگزیدگان المپیاد‌های دانش آموزی و نفرات برتر کنکور برای تحصیل در رشته‌های اولویت دار و در جهت رسیدن به عرصه‌های متوازن علمی با حضور ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهور و زلفی گل وزیر علوم امضا شد. این توافق نامه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بر اساس توافقنامه سه جانبه وزارت علوم، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان مدال آوران المپیاد دانش آموزی و نفرات برتر کنکور در طول تحصیل حمایت های ویژه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: توافقنامه سه‌جانبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد ملی نخبگان و این معاونت موجب تقویت رشته‌های علوم پایه می‌شود.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جزئیات طرح حمایت از جذب رتبه‌های برتر کنکور در رشته‌های اولویت دار را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: طرح حمایت از جذب رتبه‌های برتر در رشته‌های اولویت دار کنکور یک پروژه ملی است و باید از آن حمایت شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان موفق شدند یک ربات نرم الکترومغناطیسی و جست‌وخیز کننده پلاستیکی کوچک تر از یک تمبر پستی بسازند که می تواند سریع تر از یک یوزپلنگ حرکت کند. از این ربات می توان برای انتقال دارو یا اجرای دستوراتی در داخل بدن انسان استفاده کرد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تقویم زمانبندی فراخوان آبان ماه 1401 را منتشر کرد. بر اساس زمانبندی فراخوان آبان ماه 1401 اعلام نیاز دانشگاه‌ها از 14 آبان 1401 آغاز شده و تا 27 آبان ادامه خواهد داشت. همچنین بر اساس تقویم فراخوان جذب اعضای هیأت علمی آبان 1401 ثبت نام داوطلبان در فراخوان جذب از 26 آذرماه آغاز شده و تا 7 دی 1401 ادامه خواهد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای مصوبه جلسه 12 مرداد 1401 هیأت وزیران درباره آئین نامه اجرایی ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را برای اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال 1401 اعلام کرد. مصوبه جلسه 12 مرداد 1401 هیأت وزیران درباره آئین نامه اجرایی ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به شرح ذیل ابلاغ شد: 1. ماده 3 آئین نامه اجرایی: «مشمولین...

خبرگزاری مهر

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی را از 25 مرداد تا 10 شهریور ماه اعلام کرد.