دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل در ششمین نشست سراسری مسولان و جانشینان بسیج اساتید کشور که در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: حضور ایران در جایگاه بالای نمایه‌های جهانی آی اس آی و اسکوپوس که استخر دانش جهانی هستند یک افتخار است و باید این جایگاه ارتقا یابد. زلفی‌گل گفت: کسب جایگاه پانزده جهانی و انتشار 76 هزار مقاله علمی در طول یک‌سال...

خبرگزاری مهر

پیشنهادات کمیسیون اداری شورای صنفی کارمندان آموزش عالی کشور در اصلاح مفادی از آیین نامه اعضای هیات علمی مرتبط با کارمندان به وزیر علوم ارائه شد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تربیت مدرس ضمن تشریح جزئیات جلسه روسای دانشگاه های بزرگ گفت: در این جلسه اساتید از شهردار تهران خواستند چند هکتار زمین ویژه مسکن هیئت علمی اختصاص داده شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروهی از محققان دانشگاه آریزونای شمالی با همکای موسسات ملی چند کشور آمریکای مرکزی مطالعاتی را شروع کرده‌اند که می‌تواند به شناخت بهتری از وضعیت لایه سست زیرزمینی و نقش آن در فعالیت‌های آتش‌فشانی و زمین‌لرزه‌ای منجر شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داوطلبان کنکور 1402 حدود 11 روز بعد از پایان برگزاری آزمون سراسری سال جاری، هنوز نمی‌دانند سال آینده باید بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و تغییرات ناشی از آن مانند حذف دروس عمومی، برگزاری 2 بار آزمون در سال و تاثیر قطعی 40 درصدی معدل، آزمون بدهند یا مطابق با روال سال‌های گذشته.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان علوم رایانه‌ای، سیستمی طراحی کردند که الگوریتم‌های هوش مصنوعی را قادر می‌سازد همانند کودکان با علم «فیزیک شهودی» مقررات طبیعی حاکم بر اشیای مادی را تشخیص بدهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ششمین اجلاس سراسری مسئولین و جانشینان سازمان بسیج اساتید صبح امروز در دانشگاه تهران برگزار شد. در این نشست که با هدف هماهنگی سازمانی، توجیه برنامه‌های سال، بیان اولویت‌ها، هم افزایی و ایجاد وحدت فکری، رفع مشکلات کاری و انسجام سازمانی به مدت 2 روز برگزار می‌شود، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، گفت: مقام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ششمین اجلاس سراسری مسئولین و جانشینان بسیج اساتید سراسر کشور که در دانشگاه تهران برگزار شد بر لزوم هم‌افزایی میان اقشار حوزه و دانشگاه تاکید کرد. وی افزود: رفع شبهات و کج بینی‌هایی که امروز مطرح است، نیازمند جهاد است و بهترین مجموعه‌ای که می‌تواند جهاد تبیین را...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ششمین اجلاس سراسری مسئولان و جانشینان سازمان بسیج اساتید کشور از سند اعتلای راهبردی در بسیج سخن گفت و اعتلای بسیج را خواست و مطالبه رهبری دانست و افزود: این سند بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شده است و تنها سندی است که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تنظیم شده و به تصویب مقام معظم رهبری...

خبرگزاری مهر

یزد - اساتید حق التدریس از جمله نخبگانی هستند که بسیاری از آنها به رغم داشتن مدارک معتبر دانشگاهی در مقاطع بالا، در مهجوریت به‌سر می‌برند و حداقل‌های شغلی نیز در حق آنها رعایت نمی‌شود.