یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی گفت: ضرورت تحول در دانشگاه علوم انسانی معلوم و نمی‌شود اقتباس کننده از غرب باشیم، باید بتوانیم مدلی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران گفت: پژوهشکده و پارک تخصصی فناوری‌های تجارت و مالیه برای توسعه فعالیت ها در حوزه تجارت در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برنامه راهبردی تحول در حوزه آموزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای طرح تحول دولت سیزدهم با تاکید بر تحقق اسناد بالادستی، اهداف ارزشی ایرانی و اسلامی و رویکرد حکمی تدوین شده که شامل 12 راهبرد و 11 طرح کلان راهبردی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان مستقر در کارخانه «نوآوری‌های وی» نخستین نرم افزار برخط طراحی گرافیکی حرفه‌ای را با نام «ویبینو» ارایه کرد، این دستاورد برای به تصویر کشیدن ایده‌های جدید گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگر دانشگاه واترلوی اونتاریوی کانادا حفره وسیعی در لایه ازون بر فراز استوا کشف کرد که دستکم هفت برابر بزرگتر از حفره فراز قطب جنوب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در حالی که رئیس سازمان سنجش پیش از این گفته بود: اگر تا 15 تیر مصوبه کنکوری ابلاغ نشد، کنکور سال 1402 همانند سال 1401 است، به نظر می‌رسد با عدم ابلاغ این مصوبه تا به امروز کنکور 1402 بدون تأثیر قطعی معدل برگزار خواهد شد

خبرگزاری مهر

مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) رتبه بندی موضوعی سال 2021 خود را منتشر کرد. تعداد 42 دانشگاه از ایران در رتبه بندی موضوعی ISC 2021 حضور دارند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در این شورا 16 رشته تحصیلی را در اولویت قرار داده ایم که از جمله آنها اقتصاد، روانشناسی، جامعه شناسی، حقوق، هنر و معماری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بهره گیری از هوش مصنوعی موفق به بومی سازی نرم افزار تشخیص هوشمند ناهنجاری و تقلب‌ها در تراکنش‌های موسسات مالی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب ماده واحده‌ای درخصوص تقویت زیرساخت‌های وزارت بهداشت و درمان در حوزه آموزش پزشکی و دندانپزشکی، برای افزایش ظرفیت دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی خبر داد.