یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

معاون علمی وفناوری رییس جمهور گفت: در المپیاد ریاضی، فیزیک و شیمی تفاهم نامه‌ای داریم که دانش آموزان المپیادی تا دکتری بورسیه شوند و در دانشگاه‌ها با حمایت وزارت علوم اشتغال یابند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، دکتر عباس اکبرنیا مجری این طرح درباره اهداف انجام طرح مذکور گفت: در شرایط فعلی علوفه مورد نیاز دام در کشور با کمبود قابل توجهی مواجه است. تحقیقات و مطالعات مختلف بیانگر آن است که در بخش کشاورزی، کمبود آب یکی از عوامل محدود کننده تولید محصولات کشاورزی از جمله خوراک دام است. بنابراین مدیریت دراز مدت منابع آب به خصوص در مناطق...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ضریب تأثیر نشریه بین‌المللی یاخته (CELL Journal) پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی از سوی کلاریوت آنالیتیکس، موسسه معروف به ISI و بزرگترین مؤسسه علم‌سنجی دنیا افزایش یافت.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت فناور با دریافت تسهیلات سرمایه در گردش از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و تامین بخشی از هزینه‌های تولید موفق به بومی‌سازی دستگاه استپلر یا منگنه جراحی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پژوهشگران ژاپنی حسگری ساختند که می‌تواند مقادیر بسیار کم از آلودگی، در حد اتم، را در مقادیر چند پیکولیتری از آب محلول شناسایی کنند. دانشمندان مؤسسه مهندسی لیزر در دانشگاه اوزاکا یک نمونه اولیه سیستم طیف‌سنجی نوری تراهرتز با ناحیه حسی معادل سطح مقطع فقط پنج تار موی انسان ایجاد کردند. با اندازه‌گیری تغییر در طول موج منبع تابش تراهرتز، می‌توان غلظت...

خبرگزاری مهر

مهلت ثبت نام و تصحیح اطلاعات متقاضیان استفاده از سهمیه استعداد درخشان آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1401 تمدید شد.