یک‌شنبه 8 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 20 پایه تشویقی به هیات های علمی که وارد حوزه پژوهش و فناوری شوند داده می شود و این وضعیت موجب تحول شگرف در بخش نوآوری های علمی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد داوطلبان کنکور سراسری سال 1401 یک میلیون و 489 هزار و 220 نفر است کهاین تعداد نسبت به سال 1400 به میزان 9.2 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در دیدار با رئیس دانشگاه ایروان که در سالن شورای دانشگاه برگزار شد، از تعامل با دانشگاه‌های کشور‌های همسایه به عنوان یک اولویت در ساماندهی همکاری‌های علمی دانشگاه تهران نام برد و گفت: آمادگی داریم تا با کمک دانشگاه ایروان بتوانیم زمینه‌های مطالعاتی و آموزشی مشترک را برای ارتقای روابط ایران و ارمنستان و کشور‌های...

خبرگزاری مهر

انتخاب رشته در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 از امروز اول تیرماه آغاز شد.

خبرگزاری مهر

شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه روز گذشته به افزایش ظرفیت دندانپزشکی رأی نداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نتایج اولیه دعوت به مصاحبه دوره بدون آزمون دکتری تخصصی (ویژه استعداد‌های درخشان) سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org از نتیجه ثبت نام خود مطلع شوند. نتیجه برخی از متقاضیان این دوره به دلیل نقص مدارک ارسالی در زمان ثبت نام به صورت مشروط اعلام شده است. این دسته از داوطلبان...

خبرگزاری مهر

عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش گفت: امسال 2 نفر 81 ساله داریم یک نفر 78ساله و دو نفر 75ساله و سه نفر هم 74 ساله و یک نفر هم 73 ساله در کنکور داریم، 4 نفر هم 13 ساله در کنکور 1401 داریم.

خبرگزاری مهر

توضیحات عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش درخصوص اخاذی از داوطلبین کنکور سراسری در شبکه‌های مجازی را در این فیلم مشاهده می کنید.

خبرگزاری مهر

آمار پیرترین و جوان ترین داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری 1401 اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت «متا» چندین نمونه آزمایشی از «هدست‌»‌های واقعیت مجازی را رونمایی کرد که قرار است به تحقق هدف این شرکت برای ایجاد یک دنیای مجازی مطابق با واقعیت کمک کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در نشست یوسف بهتری، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، طرفین طبق تفاهم‌نامه درخصوص فعال کردن رشته‌های ورزشی زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در دانشگاه‌های سراسر کشور و همچنین در مورد اعزام دانشجویان این رشته‌ها به مسابقات آسیایی و جهانی دانشجویان بحث و گفتگو کردند. گفتنی است، در...

خبرگزاری مهر

سفیر کشور نروژ با حضور در دانشگاه صنعتی شریف بر همکاری‌های مشترک در زمینه‌های علمی و فناوری این دانشگاه با مراکز آموزشی معتبر کشور نروژ تاکید کرد.