چهارشنبه 6 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت فرا رسیدن 3 خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، ضمن گرامیداشت روز ایثار و مقاومت، پیامی صادر کرد.

خبرگزاری مهر

معاون اداری مالی وزارت علوم اعلام کرد: هیچ مشکلی در ترم جاری دانشگاه‌ها به واسطه تغذیه به وجود نخواهد آمد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه تهران تفکیک آموزش از پژوهش را خطا دانست و گفت: آموزش دانشگاه پایه و اساس فعالیت‌های دانشگاه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش بررسی طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و چگونگی قیمت‌گذاری کالا‌های اساسی با عنوان «درد نان» و با حضور ارسلان قاسمی، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون، محمدجواد عسگری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، علیرضا رحیمی، کارشناس قیمت گذاری، سروستانی، رئیس اتحادیه مرغ تخم گذار، مقدسی، رئیس انجمن گاو شیرده، معماریان رئیس صنف آرد، و خواجه، نماینده صنف نانوایان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه آثار و دستاوردهای چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «حرکت» که از اول خرداد ماه در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برپا شده است، پویایی انجمن‌های علمی دانشجویی سراسر کشور را بازنمایی می‌کند.

خبرگزاری مهر

شرایط و ضوابط برخی دانشگاه های بزرگ کشور برای مرحله دوم آزمون دکتری 1401 و همچنین زمان مصاحبه علمی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه امام صادق (ع) پیرو خبر مسمومیت دانشجویان خوابگاه شماره یک این دانشگاه اطلاعیه داد. در این اطلاعیه آمده است: به دنبال بروز علائم گوارشی در تعدادی از دانشجویان دانشگاه، پزشکان، مسئولان درمانگاه و معاونت دانشجویی از نیمه شب گذشته اقدام به بررسی علت بروز این مشکل و انتقال دانشجویان ناخوش احوال به بیمارستان های اطراف دانشگاه نموده اند. ذیلا...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: نتیجه تفکیک معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها این است که موضوعات فرهنگی بیشتر در اولویت قرار می‌گیرند. گاهی اوقات هم تفکیک باعث می‌شود برای یک جامعه هدف یعنی دانشجو هر دو معاونت برای حل مسائل آنان وارد شوند و این نیز برای دانشجویان یک مزیت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: در قانون جهش تولید 12 آیین نامه در نظر گرفته شده است که باید برای اجرای این قانون این آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه را در دولت تصویب کنیم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به قم با رییسان دانشگاه‌های این استان گفت‌وگو و نیز در آیین معارفه سرپرستان جدید دانشگاه حضرت معصومه (س) شرکت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم و تحقیقات ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) اظهار داشت: گسترش بستر‌های علم آموزی از اهداف نظام جمهوری اسلامی در راستای بالا بردن آگاهی آحاد ملت است. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عنوان داشت: نظام اسلامی زمینه تحصیل دختران در دانشگاه‌ها را فراهم آورده تا جایی که در برخی از رشته‌ها تا 70 درصد...