یک‌شنبه 8 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مریخ‌نورد استقامت (پشتکار) در حالی که در دلتای رودخانه باستانی در دهانه جیزِرو به دنبال نشانه‌هایی از حیات بود، تصاویری خیره‌کننده از این سیاره سرخ ارسال کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، موضوع افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی با توجه به کمبود سرانه پزشک در کشور مدتی است که در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است. مخالفت‌های وزارت بهداشت برای افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی بررسی این موضوع و تعیین مصوبات و اجرائیات آن در جلسه ستاد نقشه جامع علمی کشور با حضور کارشناسان و مسئولان وزارت بهداشت و سایر سازمان ها طی جلسات...

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه‌های علمیه در دیدارهای جداگانه با آیات عظام نوری همدانی و سبحانی دیدار و گزارشی از سفر هیئت حوزوی به واتیکان و 5 کشور اروپایی ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه 864 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، عصر روز سه‌شنبه 31 خرداد ماه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه 864 شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: گزارشی درباره وضعیت جامعه علمی و نخبگانی کشور ارائه شد که رئیس جمهور محترم و اعضا محترم شورای عالی تاکید کردند...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اینترنت در دوران کرونا بیشترین تغییرات را در دنیای آموزش و کسب و کار ایجاد کرد و بر همین اساس تمایل به ایجاد شغل در بستر فضای مجازی روز به روز گسترش یافت. فروش کالا، خدمات، آموزش، فروش محتوا ازجمله مشاغل آنلاین و اینترنتی است که نخبگان ایرانی با خلاقیت خود آن را رونق دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زلزله‌ای به بزرگی 4 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 5 و 56 دقیقه و 42 ثانیه امروز (چهارشنبه) لامرد در استان فارس را لرزاند.

خبرگزاری مهر

پس از گذشت دو سال، کنکور سراسری سال 1401 در روزهای صفر کرونا برگزار می شود و یک میلیون و 500 هزار کنکوری منتظر هستند از 8 تیرماه در کنکوری با جدیدترین تغییرات به رقابت باهم بپردازند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زلزله‌ای به بزرگی 5.2 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 1 و 39 دقیقه و 35 ثانیه بامداد امروز (چهارشنبه) بندر مقام در استان هرمزگان را لرزاند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داوطلبان آزمون سراسری 1401 روز امتحان باید تعدادی وسایل و مدارک ضروری همچون کارت ورود به جلسه، کارت شناسایی، مداد همراه خود داشته باشند و از آوردن برخی وسایل سرجلسه امتحان بخصوص گوشی همراه و ماشین حساب جدا خودداری کنند.