جمعه 10 فروردین 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: دو برنامه قطعی ستاد در سال جاری، توسعه صادرات و همچنین توسعه زیرساخت های مالی با جلب مشارکت مردمی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی اعلام کرد: کلاس‌های درس این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروزی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

مردم افغانستان به مناسبت 15 رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در اقدامی 32000 قرص نان به نیت 32000 شهید مظلوم غزه طبخ کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی جنایت فجیع رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفاء غزه سازمان بسیج اساتید کشور در بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد. این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله القاصم الجبارین وَسَیَعلَمُ الَذینَ ظَلَموا أَیَ مُنقَلَب یَنقَلِبونَ قریب شش ماه از توحش بی‌سابقه رژیم اشغالگر قدس و حامیان غربی آنها می‌گذرد و هر روز جهانیان با حقایق بیشتری از چهره واقعی تمدن...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طرح حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات از طرح‌های پژوهشی و دوره پسادکتری با همکاری مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و بنیاد ملی علم ایران تا 31 فروردین ماه 1403 تمدید شد.

خبرگزاری دانشجو

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: شاخص توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، 6 رتبه ارتقا پیدا کرد و از جایگاه 81 به 75 رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت دانش‌بنیان «بینا پردازش سیستم» با تکیه بر هوش مصنوعی موفق به طراحی و ساخت سیستم نوآورانه ای شده که با سرعت بالا، تصاویر محصولات را در خط تولید پردازش و عیوب را به طور دقیق شناسایی می‌کند. این فناوری پیشرفته، ضایعات و هزینه‌های تولید را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد و به ارتقای کیفیت محصولات در صنایع مختلف کمک می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روز‌های پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیر ماه 1403 برگزار خواهد شد. ثبت‌نام در نوبت...

خبرگزاری دانشجو

هاشم داداشپور رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان بین‌الملل گفت: اگر دانشگاهی می‌خواهد در حوزه دانشجویان بین‌الملل فعال شود باید موضوع مربوط به ارائه خدمات خوابگاهی را در دستور کار خود قرار دهد. وی تصریح کرد: اگر دانشگاهی خوابگاه ندارد حتما باید مجموعه‌ای از واحد‌های مسکنوی را بررسی کرده و تحت نظازت خود...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری 1403 از امروز (هفتم فروردین) آغاز شد و تا دوازدهم فروردین ادامه دارد. این آزمون 7 و 8 تیر 1403 برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک مطالعه حاکی است که وجود مشکل در پردازش زبانی، در کنار از دست دادن حافظه، یکی از نشانه‌های نقص شناختی ملایم فراموشی است.

وب‌گاه عصر ایران

دیوان عالی اسپانیا که دستور مسدود شدن موقت تلگرام را صادر کرده بود، این حکم را لغو کرد. با لغو حکم قبلی، کاربران اسپانیایی می‌توانند به فعالیت خود در تلگرام ادامه بدهند.

وب‌گاه عصر ایران

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم به جماران گفت: من بعید می دانم ما بتوانیم اختلاف های خود را با آمریکا حل کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 برگزار خواهد شد، اعلام کرد: ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 از فردا هفتم فروردین ماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز جمعی از مردم و دانشجویان، فعالان اجتماعی، زنان و کودکان ایرانی برای مطالبه قطع صادرات سوخت و ارزاق از ترکیه به رژیم صهیونسیتی در مقابل سفارت این کشور تجمع کردند. تجمع‌کنندگان که در هوای بارانی شعارهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر می‌دادند، ضمن محکومیت نسل‌کشی و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفاء غزه، از مردم کشورهای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و جمعی دیگر از تشکل‌های دانشجویی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اعلام موضع‌گیری کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «وَ ما لَکُم لا تُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَهِ وَ المُستَضعَفِینَ مِنَ الرِجالِ وَ النِساءِ وَ الوِلدانِ الَذِینَ یَقُولُونَ رَبَنا أَخرِجنا مِن هذِهِ...