جمعه 14 اردیبهشت 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده چابهار در مجلس خطاب به رئیسی گفت: حضور شما در بین مردم سیل زده قطعا موجب تسلی خاطر شد و این نقطه تمایز و برتری دولت شما بر دولت قبل است اما صرف آمدن مسئولان و گرفتن عکس یادگاری و احیانا ریختن قطره ای اشک دردی از مردم دوا نمی کند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور وزارت آموزش و پرورش در خصوص تحصیل دختران متاهل نیز ادامه داد: این افراد می‌توانند در شیفت عصر مدارس دولتی، از راه دور، بزرگسالان تحصیل کنند. همچنین آیین نامه اجرایی هم به آن‌ها اجازه داده با رعایت ملاحظاتی در مدارس روزانه ادامه تحصیل دهند.

خبرگزاری تسنیم

قرار است برنامه مشاعره به‌منظور تربیت کودکان و نوجوانان و پرورش استعدادهای ادبی در کانون پرورش فکری کودکان راه‌اندازی شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به حفظ موضوعی قرآن در طرح زندگی با آیه‌ها گفت: حفظ موضوعی، زمینه را برای افزایش حفظ تخصصی قرآن در کشور فراهم خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از تشکیل سازمان رفاهی و اقتصادی فرهنگیان خبر داد. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از تشکیل سازمان رفاهی و اقتصادی فرهنگیان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، علی فرهادی درخصوص تشکیل سازمان رفاهی و اقتصادی فرهنگیان گفت: آیین‌نامه پیشنهادی تشکیل این سازمان تدوین شد و به دولت ارسال شده و الان در دستور کار کمیسیون مدیریت دولت قرار دارد. تلاش داریم با بهره‌وری بیشتر از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان برنامه و بودجه کشور در واکنش به مصاحبه عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1403 در مورد مصوبه این کمیسیون برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش، اعلام کرد: نمایندگان سازمان برنامه و بودجه در جلسات کمیته‌های تخصصی، مکرراً مخالفت خود با دلایل کارشناسی اعلام کرده‌اند که در مذاکرات ثبت شده است.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی به مناسبت فرارسیدن شهادت استاد مرتضی مطهری و روز و هفته بزرگداشت مقام معلم، ویژه برنامه‌هایی را روانه آنتن می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

چند دانشگاه در تهران و مراکز استان‌های مهم وجود داشت و این تعداد به راحتی فارغ التحصیلان خود را به ادارات، سازمان‌ها و به ویژه آموزش و پرورش می‌فرستادند. اما اکنون با یک «دوران انفجار آموزش عالی» مواجه شده ایم.

وب‌گاه 55 آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از انتخاب 20 معلم نمونه کشوری خبر داد و گفت که معلمان نمونه با رهبر انقلاب و رییس جمهور دیدار می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط_بحرانی ناشی از زیان‌ده شدن بسیاری از شرکت‌ها و حیف و میل کردن‌ها و سونامی بازنشستگی، تبدیل شدن به حیاط خلوت دولت‌ها به ویژه وزرای آموزش و پرورش، امیدها و اعتمادها را به‌شدت تضعیف کرده است. شرایط_بحرانی ناشی از زیان‌ده شدن بسیاری از شرکت‌ها و حیف و میل کردن‌ها و سونامی بازنشستگی، تبدیل شدن به حیاط خلوت دولت‌ها به ویژه وزرای آموزش و پرورش، امیدها و اعتمادها را به‌شدت تضعیف کرده...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال 1403 بسیاری از چالش‌هایی که به واسطه کمبود معلم داشتیم برطرف خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های سیما به مناسبت فرارسیدن شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، ویژه برنامه‌هایی را روانه آنتن می‌کنند.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از انتخاب 20 معلم نمونه کشوری خبر داد و گفت که معلمان نمونه با رهبر انقلاب و رییس جمهور دیدار می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی 20 میلیارد جریمه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از سوی آموزش و پرورش اعلام شد ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از 19 اردیبهشت آغاز می‌شود و والدین باید برای پیش ثبت‌نام الکترونیک به سامانه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنند. به گزارش عرشه آنلاین، معاون وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان از تاریخ 19 اردیبهشت 1403 خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان نمونه روز دوشنبه با رئیس جمهور و یک روز دیگر با رهبر انقلاب دیدار خواهند داشت عنوان کرد: با شناسایی معلمان نمونه به دنبال تقویت خلاقیت هستیم؛ همچنین آن‌ها را به عنوان افراد برتر در عرصه تعلیم و تربیت معرفی می‌کنیم و برای نخستین بار این افراد در کانون‌های ارزیابی در معرض بررسی قرار گرفتند. فرهادی با...