جمعه 14 اردیبهشت 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان از تاریخ 19 اردیبهشت 1403 خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه دختران ازدواج کرده می‌توانند در شیفت عصر مدارس دولتی و از راه دور ثبت‌نام کنند گفت: طبق آیین نامه اجرایی، این افراد اجازه دارند با رعایت ملاحظاتی، در مدارس روزانه نیز ادامه تحصیل دهند.

وب‌گاه گسترش

در چنین شرایطی که شعار دولت کوچک‌سازی است، برخی از خود مدیران، بازنشستگان و کارکنان دولت مخالف بسته شدن صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

وب‌گاه فرارو

دبیر جمعیت مبارزه با دخانیات ایران ضمن تأکید بر اینکه ایران پایین‌ترین نرخ مالیات بر دخانیات نسبت به نرم جهانی را دارد، در عین حال درباره مضرات سیگارهای الکترونیک هشدار داد و گفت: «این سیگارها در حالی در کشور تبلیغ می‌شود که بسیاری از کشورها نسبت به تحریم مصرف سیگارهای الکترونیکی اقدام کرده‌اند.»

وب‌گاه فرارو

در ادامه این روند، ابتدا مردان هستند که از سیستم آموزش عالی فاصله می‌گیرند و دیگر این سیستم، جذابیت قبل را چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ معنوی ندارد و در نتیجه مردان ترجیح می‌دهند حداکثر وارد سیستم آموزش فنی و حرفه‌ای شوند که از خلال آن کاری پیدا کنند. به لحاظ صرفه اقتصادی این موضوع برای مردان بهتر نتیجه می‌دهد. این موج می‌تواند به زودی بین زنان نیز به راه افتاده و آنان نیز انگیزه‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

برنامه امواج شبهه در گفت‌وگو با دکتر نسرین فرزاد (عضو هیئت علمی دانشگاه) و فرهاد پاشاوند (کارشناس و فعال رسانه) به بررسی تلاش رسانه‌های بیگانه برای استحاله الگو زن مسلمان ایرانی پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر جمعیت مبارزه با دخانیات ایران سهم تولید سیگار در ایران توسط شرکتهای خارجی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر جمعیت مبارزه با دخانیات ایران اعلام کرد: 65 تا 70 درصد سیگارهای مصرفی کشور توسط کشورهای خارجی تولید می‌شود.

وب‌گاه گسترش

با توجه به مصاحبه اخیر رئیس دانشگاه فرهنگیان، در سال جاری 10000 دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش می‌شوند. 10000 دانشجو امسال بورسیه میشوند / خبر خوش برای دانشجویان سال سومی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی شنبه شب گزارش دادند که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش این رژیم واژگون شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی واژگون شده است.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش اسرائیل در قدس واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

وب‌گاه الف

موضوع تقویت مدارس دولتی در دستور کار مسؤولان قرار گرفته است تا دیگر بنیه مالی بر بنیه علمی تأثیری نداشته و عدالت آموزشی به طور کامل برقرار باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش لازم است جهت انجام مراحل جذب و استخدام از امروز هشتم اردیبهشت حداکثر به مدت چهار روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب واستخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات نمون‌برگ‌های مورد درخواست اقدام کنند. پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش لازم است جهت انجام مراحل جذب...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح همچنین از اعمال یک ماه کاهش خدمت سربازان ماهر در سال جاری خبر داد. جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟ مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ضمن اعلام جزئیات مشوق‌های سربازان ماهر و نحوه بهره‌مندی از آنها گفت: اعطای این مشوق از 15...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه «مثبت آموزش» در هفته معلم با عنوان «استودیو معلم» از شبکه آموزش پخش می‌شود و سیروس همتی اجرا آن را بر عهده خواهد داشت.