جمعه 14 اردیبهشت 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: معلمان نمونه روز دوشنبه 10 اردیبهشت با رییس جمهور دیدار دارند، همچنین با رهبر انقلاب نیز دیدار خواهند داشت. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه 980 هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش رتبه‌بندی شدند، گفت: 92 درصد کارکنان این وزارت‌خانه در بخش آموزش فعال هستند. علی فرهادی روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: معلمان نمونه هر سال...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ستادهای ثبت‌نام برای محدوده‌بندی جغرافیایی مدارس با خانواده‌ها همراهی خواهند کرد، گفت: مهر امسال چالش کمبود معلم نداریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران _ ایرنا _ سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه 980 هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش رتبه‌بندی شدند، گفت: 92 درصد کارکنان این وزارت‌خانه در بخش آموزش فعال هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان برنامه و بودجه کشور در واکنش به مصاحبه عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1403 در مورد مصوبه این کمیسیون برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش، اعلام کرد: نمایندگان سازمان برنامه و بودجه در جلسات کمیته‌های تخصصی، مکرراً مخالفت خود با دلایل کارشناسی اعلام کرده‌اند که در مذاکرات ثبت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در یک نشست خبری در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنامه‌های این وزارت‌خانه به‌مناسبت هفته معلم را اعلام کرد. وی با گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم به همه معلمان اظهار داشت: از میان 980 هزار نفر از پرسنل آموزش و پرورش، 900 هزار نفر در...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان را پیش شرط مهم ثبت‌نام پایه اول دانست و گفت: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از 19 اردیبهشت به صورت الکترونیکی آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه ششم و نهم که بعضی از دروس شان به صورت کشوری برگزاری می شود، اعلام شد برنامه امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه ششم و نهم که بعضی از دروس شان به صورت کشوری برگزاری می شود، اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، دانش آموزان پایه ششم دبستان باید در دو درس علوم و ریاضی در امتحانات هماهنگ کشوری شرکت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه امتحانات دانش‌آموزان پایه ششم و نهم اعلام شد برنامه امتحانات دانش‌آموزان پایه ششم و نهم اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، دانش آموزان پایه ششم دبستان باید در دو درس علوم و ریاضی در امتحانات هماهنگ کشوری شرکت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به مناسبت بررسی بخش هزینه‌های لایحه بودجه کل کشور سال 1403 فهرستی از بودجه‌های پیشنهادی دولت برای نهادهای فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد که با اعتراض‌هایی همراه است. روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی به انتقاد از بودجه دولت برای حوزه علمیه و حرم امام خمینی (ره) پرداخت: به مناسبت بررسی بخش هزینه‌های لایحه بودجه کل کشور سال 1403 فهرستی از بودجه‌های پیشنهادی دولت برای...

وب‌گاه فرارو

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان را پیش شرط مهم ثبت‌نام پایه اول دانست و گفت: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از 19 اردیبهشت به صورت الکترونیکی آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید طریفی حسینی، درباره ثبت نام دانش آموزان ابتدایی اظهار داشت: ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش 19 اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است که این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است. وی ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان،...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: با اقدامات و مصوبات نمایندگان در سال جاری حقوق سرایداران و نیروهای خدمترسان مدارس 2 میلیون تومان افزایش می‌یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از پیشنهادهایی که چندین سال است درباره کاهش آلودگی هوا در اواخر پاییز و زمستان مطرح می‌شود، طرح تعطیلات زمستانی است؛ طرحی که هرچند وقت یکبار مطرح می‌شود و دوباره به سکوت می‌رود. عرشه آنلاین: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر با یک برنامه‌ریزی از پیش اعلام شده یک ماه از تعطیلات مدارس و فضای آموزشی در زمستان باشد و در مقابل آموزش را زودتر و در تابستان آغاز کنند، هم در بحث مصرف انرژی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از 19 اردیبهشت آغاز می‌شود و والدین باید برای پیش ثبت‌نام الکترونیک به سامانه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه دختران ازدواج کرده می‌توانند در شیفت عصر مدارس دولتی و از راه دور ثبت‌نام کنند گفت: طبق آیین نامه اجرایی، این افراد اجازه دارند با رعایت ملاحظاتی، در مدارس روزانه نیز ادامه تحصیل دهند. مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه دختران ازدواج کرده می‌توانند در شیفت عصر مدارس دولتی و از راه دور...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان را پیش شرط مهم ثبت‌نام پایه اول دانست و گفت: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از 19 اردیبهشت به صورت الکترونیکی آغاز می‌شود.