چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه گسترش

بایستی در نظر گرفت که در برخی شهرها، تعداد دانش‌آموزان اتباع بیشتر از دانش‌آموزان عادی شده است و این امر، نیازمند تفکری اساسی است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز تذکر 33 نماینده به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم تسریع در روند جذب نیروهای خرید خدماتی آموزشی در نظام آموزش و پرورش را قرائت کرد.

وب‌گاه فرارو

پسر جوان که با دختر مورد علاقه‌اش در پارک نشسته بود، وقتی با نگاه چپ و متلک‌اندازی دو پسر رهگذر روبه‌رو شد، جنایت تلخی را رقم زد.

وب‌گاه الف

نائب رئیس مجلس گفت: باید به سمت تحول در آموزش و پرورش و عدالت آموزشی و تحول در متون آموزشی و فرایند یاددهی و یادگیری و همچنین تقویت معاونت پرورشی حرکت کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: قریب به 600 هزار کلاس درس داریم. چیزی کمتر از 30 هزار کلاس درس ما تراکم بالای 40 نفر دارند. صحرایی گفت: این تراکم ناشی از دو مساله است. یک؛ غفلت ما در مدرسه سازی که از قضا مساله اصلی نیست. مساله دوم، مساله اصلی است، آن هم مهاجرت است و اتباع. باید درباره اتباع فکر جدی داشته باشیم. در برخی شهر‌ها تعداد دانش آموز اتباع از دانش آموزان عادی در یک کلاس بیشتر...

وب‌گاه فرارو

مدیریت بحران استان تهران به شهروندان تهرانی توصیه کرد تا پایان وقت سه‌شنبه، 12 تیرماه، از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و استقرار در ارتفاعات، به‌ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و شب، خودداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش‌وپرورش گفت: «نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان تا 20 تیر اعلام خواهد شد.» رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش‌وپرورش گفت: «نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان تا 20 تیر اعلام خواهد شد.» رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش‌وپرورش گفت: دبیران مرتبط حدود 45 درصد در پایه دهم، 40 درصد در پایه یازدهم و 70 درصد در پایه دوازدهم از برگه‌های...

وب‌گاه فرارو

دادستان تهران با اشاره به مهلت استانداردسازی محصولات تولیدی به یک شرکت خودرو سازی گفت: این شرکت مکلف شد تا پایان سال جاری، استاندارد‌های 85 گانه را در مورد کلیه محصولات خود اخذ و هر ماه گزارشی از روند پیشرفت اقدامات صورت گرفته را به این دادستانی گزارش کند.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش‌وپرورش گفت: «نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان تا 20 تیر اعلام خواهد شد.»

وب‌گاه گسترش

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت که مدارس دولتی به آرامی از موفقیت در کنکور و تربیت شاگردان نخبه دست می‌کشند. او همچنین اشاره کرد که مسئله آموزش و پرورش در تراز قانون اساسی بعد از 45 سال در برنامه‌های تصمیم‌گیران دولت و ناظران مجلس قرار نگرفته است.

وب‌گاه فرارو

با توجه به حساست مناظره‌های پیش‌روی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه 11 و 12 تیرماه این احتمال می‌رود که صداوسیما مجری کارشناس دیگری را برای اجرا معرفی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس درباره پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد یک نماینده مجلس درباره پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد به گزارش عرشه آنلاین؛ نماینده مردم بن و سامان در مجلس گفت: بازنشستگان مهرماه 1402 از وزارت آموزش و پرورش انتظار دارند باقی مانده معوقات آنها در واریزی مزایای آنها پرداخت شود، پاداش فرهنگیان پس از بازنشستگی زمانبر...

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس اماکن فراجا گفت: پلیس اماکن موافق فعالیت اتاق‌های فرار است، اما بهتر است به جای استفاده از محتوا‌های ترسناک در این اتاق‌ها از محتوا‌های فکری و کمدی استفاده شود.

وب‌گاه گسترش

نماینده مردم بن و سامان در مجلس اظهار داشت که بازنشستگان مهرماه 1402 انتظار دارند وزارت آموزش و پرورش معوقات باقی مانده آنها را در واریزی مزایای آنها پرداخت کند. او همچنین افزود که پاداش فرهنگیان پس از بازنشستگی زمانبر است و تا زمانی که عملا به درد آنها نمی‌خورد، پرداخت نمی‌شود.

وب‌گاه فرارو

تاخیر چند ساعته در پرواز زاهدان - تهران در حالی منجر به کلافگی مسافران شده که با گذشته هشت ساعت همچنان این پرواز به سرانجام نرسیده است. این پرواز که پس از 2 مرحله اعلام تاخیر به مسافران قرار بود ساعت 4:45 صبح یکشنبه انجام شود، همچنان در فرودگاه زاهدان معطل است. به گفته مسافران این پرواز در این بازه زمانی طولانی تاخیر هیچگونه پذیرایی از مسافران صورت نگرفته و کسی از مسافران عذرخواهی نکرده...